Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 06 nov 2009, 10:12 
Suske en Wiske Megafan

Zo,kraken de film echt helemaal af! Niets is er goed aan.
Ik zal hem toch eens moeten gaan kijken denk ik.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 06 nov 2009, 10:27 
Forum voor de Fans fan

Ik houd me niet erg bezig met animatietechnieken en daarom heb ik me niet erg gestoord aan tafelkleedjes die op omgevallen tafels blijven liggen en ontbrekende voetafdrukken. Als je er gewoon niet teveel over nadenkt vind ik de film best wel geslaagd.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 06 nov 2009, 16:10 
Suske en Wiske fan

Inderdaad.

Écht super is het dan wel niet, en voor 9 miljoen zal er inderdaad meer mogelijk zijn geweest maar als film vond ik toch ook best wel amusant. Beetje langdradig en wat teveel van het goede misschien (tandje minder en meer her en der had geen kwaad gekund), maar vermakelijk was het wel naar mijn mening. Maarja, smaken verschillen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 10 dec 2009, 12:55 
Admin

Ik heb de film eindelijk gezien en heb er gemengde gevoelens aan overgehouden.

Enerzijds vond ik de animatie enórm meevallen, dat had ik veel slechter verwacht. Vooral de models vind ik uitstekend (behalve de gezichten van Suske en Wiske), en het verhaal vind ik redelijk goed aangepast voor een film. Af en toe heb ik echt de omgevingen zitten bewonderen, de Amerikaanse woestenij is prachtig overgezet!

Aan de andere kant was de animatie zelf dan weer wat minder. De loopbewegingen zagen er erg onnatuurlijk uit (soms storend) en ik kan er helaas niks aan doen dat dingen als ontbrekende voetafdrukken ook mij irriteren. Ook de humor vind ik in de meeste gevallen zeer geforceerd overkomen. Dat had zeker beter gekund en gemoeten.

Ik zie hier echter wel potentie voor meer films, die zijn wat mij betreft welkom!

Afbeelding

Profiel  

Bericht Geplaatst: 11 dec 2009, 20:58 
Suske en Wiske Megafan

Ramon schreef:
Ik heb de film eindelijk gezien en heb er gemengde gevoelens aan overgehouden.

Enerzijds vond ik de animatie enórm meevallen, dat had ik veel slechter verwacht. Vooral de models vind ik uitstekend (behalve de gezichten van Suske en Wiske), en het verhaal vind ik redelijk goed aangepast voor een film. Af en toe heb ik echt de omgevingen zitten bewonderen, de Amerikaanse woestenij is prachtig overgezet!

Aan de andere kant was de animatie zelf dan weer wat minder. De loopbewegingen zagen er erg onnatuurlijk uit (soms storend) en ik kan er helaas niks aan doen dat dingen als ontbrekende voetafdrukken ook mij irriteren. Ook de humor vind ik in de meeste gevallen zeer geforceerd overkomen. Dat had zeker beter gekund en gemoeten.

Ik zie hier echter wel potentie voor meer films, die zijn wat mij betreft welkom!
mja dat zal vast ook wel te maken hebben met het budget dat voor handen is.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 20 dec 2009, 12:49 
Admin

Dat zou ik niet direct zeggen. Zoals ik al zei waren er ook diverse punten wel goed, iets als de loopbewegingen heeft meer te maken met talent dan geld. Maar goed, het budget heeft ze niet geholpen uiteraard :)

Afbeelding

Profiel  

Bericht Geplaatst: 27 apr 2010, 15:19 
Suske en Wiske Megafan

Heb gisteren de dvd maar eens gekeken (moet wat met me leven :P)
En vond het best wel een goede film.. Okay de characters zagen er niet al te goed uit.. Maar de omgeving was zekers mooi... de stemmen (heb nl versie gekeken) konden mij ook zeker niet irriteren.. Die waren er goed.

Enne mss ben ik de enige, maar heb toch wel om sommige stukken hartelijk moeten lachen..

Profiel  

Bericht Geplaatst: 27 apr 2010, 16:59 
Suske en Wiske fan

Ramon schreef:
Dat zou ik niet direct zeggen. Zoals ik al zei waren er ook diverse punten wel goed, iets als de loopbewegingen heeft meer te maken met talent dan geld. Maar goed, het budget heeft ze niet geholpen uiteraard :)

Ja,vooral die dikke die zo gek is van Schanulleke :-)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 19 mei 2010, 18:56 
Forum voor de Fans fan

Het is weer de tijd van het filmfestival in Cannes

http://www.stripturnhout.be/2010/05/suske-en-wiske-film-naar-rusland-en-canada/

.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 mei 2017, 17:03 
Suske en Wiske Megafan

Destijds veel afgekraakt, maar twee weken geleden toch maar weer eens de dvd bekeken met mijn zoontje van 4.... en sindsdien is ie al minstens 10x aan geweest! Hij kan er werkelijk geen genoeg van krijgen... tja, dan zal er toch ook iets wél goed zijn aan de film toch?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 370 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen