Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 304 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 20 aug 2014, 00:36 
Suske en Wiske Megafan

Welkom Sarah, jouw favoriete verhalen zijn inderdaad prachtige albums!

Profiel  

Berichttitel: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: 29 aug 2014, 09:10 
Bezoeker

Ik ben Peter en al tientallen jaren een trouw lezer en fan van de verhalen van Suske en Wiske. De oudere verhalen bevallen met wat beter dan de albums van pakweg de laatste 15 à 20 jaar, al vind het de laatste tijd weer iets beter worden.

Ik herlees al mijn albums nog steeds regelmatig (toevallig gisteren "De Zeven Snaren" weer eens gepakt).

Tot zover mijn korte introductie, maar mochten jullie meer van me willen weten: vragen staat vrij.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 sep 2014, 18:27 
Bezoeker

Dag iedereen :)

Ik ben Sem, 29 jaar en uit België.
Ik heb altijd al graag strips gelezen maar ik ben nu vrij recent, uit nostalgie, ook suske en wiske strips beginnen te verzamelen. En dit op mijn gemak :) Ik "probeer" voorlopig wel het verzamelen te beperken tot albums in 1ste druk.
Dit forum volg ik al een tijdje en ik vind het enorm plezant om te lezen dat er nog veel personen gepassioneerd bezig zijn met suske en wiske!
Daarom heb ik ook besloten om mezelf een account aan te maken zodat ik mij hier en daar nekeer kan "moeien" hehe ;)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 30 sep 2014, 13:34 
Suske en Wiske Megafan

Welkom Peter en Sem!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 30 sep 2014, 15:33 
Bezoeker

Welkom Peter en Sem

Profiel  

Bericht Geplaatst: 15 dec 2014, 10:46 
Bezoeker

Hallo allemaal,
Ik ben Doris (hoewel dat niet mijn officiële naam is), 23 jaar oud en eigenlijk pas vrij recent ´fan` van Suske en Wiske. Ik had nooit zoveel met strips, tot mijn oom me een hele stapel Suske en Wiske´s cadeau gaf. Ik begon een album te lezen en merkte dat ik die boeken eigenlijk heel erg gaaf vond. Een nieuwe hobby was geboren :D Nu ik de verzameling van mijn oom bijna uit heb, ga ik straks weer op zoek naar wat nieuw materiaal. Leuk om hier te zien dat er zoveel enthousiastelingen zijn!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 15 dec 2014, 13:18 
Bezoeker

Hallo, ik ben Minilotje, van kinds af aan fan (vanaf eind jaren 70 / begin jaren 80). Zo na nummer 180/190 is mijn aandacht een beetje verslapt, door studie en andere beslommeringen. Ik zie dat ik heel wat avonturen in te halen heb :-). Groetjes!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 15 dec 2014, 15:22 
Bezoeker

Nu lees ik hier al jaren mee, en een tijdje geleden ook maar eens een gebruikersnaam aangemaakt, maar deze topic was me nog niet opgevallen.

Ik ben een fan van de rode reeks zoals ze van de '70-er tot begin '90-er jaren gemaakt werden. De nieuwere verhalen kunnen me helaas niet zo boeien. De Amoras serie daarintegen weer wel, al zie ik die meer als een aparte serie en niet als een echt Suske en Wiske album.

En dan nu het slechte nieuws... ik ben ook tekenaar van strip-parodien. Vaak een enkel plaatje maar soms ook een album, doorgaans voor een volwassen publiek.

Groeten,

Bob

Profiel  

Bericht Geplaatst: 16 dec 2014, 01:33 
Suske en Wiske Megafan

Ik denk dat velen jouw werk al enkele maanden kennen, Rob! ;)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 16 dec 2014, 13:40 
Bezoeker

Hamirubi schreef:
Ik denk dat velen jouw werk al enkele maanden kennen, Rob! ;)

Dat zal wel meevallen denk ik. Wat ik publiceer staat achter filters en als je er niet specifiek naar zoekt ga je het niet vinden.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 17 jan 2015, 16:10 
Bezoeker

Hallo,

Ik lees (begonnen met plaatjes kijken natuurlijk) de Suske en Wiske albums al zolang ik mij kan herinneren. Nog steeds sla ik wekelijks meerdere albums open en ik kan er nog steeds erg van genieten.

Mijn favoriete albums werden geschreven/getekend in de jaren 60/70/80. Qua stijl en inhoud zijn deze decennia het absolute hoogtepunt van de Suske en Wiske reeks. De illustraties van die tijd zijn prachtig en goed verzorgd, de inhoud was interessant en komisch.

Mijn favoriete personage van de stripreeks hoef ik niet te benoemen, dat lijkt me wel duidelijk. Alhoewel dit personage eigenlijk maar zelden aan bod komt, vind ik toch dat ze een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten. Het Sprekende Testament is niet voor niets mijn favoriete album.

Ik wil graag de discussie aangaan betreffende de nieuwe albums. Ik vind het namelijk erg jammer dat het me qua stijl en inhoud niet echt meer kan bekoren. Ik hoop nog steeds op een omslag.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 18 jan 2015, 12:29 
Die-hard fan

welkom op het forum

Profiel  

Bericht Geplaatst: 20 maart 2015, 14:38 
Suske en Wiske fan

Mijn naam is Esther, ik ben 23 jaar, kom uit Nederland en ik ben al zeker 13 jaar fan van Suske en Wiske. Mijn ouders hadden vroeger al albums en zodra ik kon lezen, las ik stripboeken. Sinds mijn tiende ben ik degene in mijn familie geweest die de albums kocht en begon te verzamelen.

Nog steeds zijn strips mijn lust en leven. Ik heb van alles wel iets. Asterix, Donald Duck, Lucky Luke en ook een paar graphic novels. Maar mijn meest complete verzameling is Suske en Wiske en dat is de enige reeks die ik zeker voorlopig zal blijven verzamelen en lezen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 maart 2015, 10:08 
Admin

Van harte welkom op dit forum Esther! Als je wilt zijn er hier verschillende topics te vinden waar je meer kunt vertellen over hoe het verzamelen is begonnen, je favoriete personage, het beste verhaal of juist het slechtste. In ieders geval veel plezier hier :P

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 maart 2015, 19:44 
Suske en Wiske fan

Dank je Antoon. Dat plezier komt wel goed ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 304 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen