Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 304 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 08 mei 2017, 18:27 
Suske en Wiske fan

Goedendag allemaal..

Ben Sander en ben onlangs begonnen met het bijeen zoeken van alle S&W-kes. Mijn broer was vroeger de grote fan van Suske&wiske en ben er zo stillaan ook ingerolt.
Ben net uit het ouderlijke huis gegaan toen de nieuwe cover op de markt kwam, dus ik zag het als een teken om ze zelf allemaal bijeen te zoeken (in hertekende cover) en zo zelf mijn verzameling op te starten. Heb er momenteel al een heel aantal en ook wat oplages van buiten de reeks.. (met als nieuwste aanwinst 'de zorgzoekers'

Ben ook de reeks van Amoras beginnen lezen en ben ook fan geworden van deze reeks. Misschien dat ik me binnenkort ook eens ga verdiepen in J.Rom.

Albums die me meest zijn bijgebleven van vroeger zijn "de spokenjagers" en "de goalgetter"

Moesten er nog meer vragen zijn hoor ik het wel.

Profiel  

Berichttitel: Theeke
 Bericht Geplaatst: 22 jul 2017, 15:34 
Bezoeker

Hallo allemaal,
In mijn 10 jaren een aantal S&W gekocht, verslonden met lezen.
Een aantal jaar niet meer naar omgekeken,totdat ik van de week een S&W nr 326 (de zwarte tulp) in de winkel zag liggen. Waarom ook niet dacht ik en de stip meegenomen.
Erg leuk om weer een Sen W te lezen; Verslaafd is een groot woord maar mijn oude S en W maar eens van zolder gehaald. Tientallen strips zijn in de loop van de jaren verloren gegaan, maar een kleine 25 heb ik er gelukkig nog kunnen vinden.
Ik ga maar eens opnieuw mijn collectie uitbreiden.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 feb 2018, 19:46 
Bezoeker

Hallo, allemaal

Ik ben Tim. Ik ben 23 (bijna 24) jaar oud en al sinds mijn jeugd lees ik Suske & Wiske. Ik heb er massa's op voorraad, oude en nieuwe en geniet ervan van begin tot einde. Ook mijn broer en mijn ouders lezen nog altijd graag Suske & Wiske. Ik heb ook de meeste Suske & Wiske musicals gezien, de bioscoopfilms gezien en zelfs de oude tekenfilmpjes van vroeger heb ik op VHS. Ik heb ook poppen van Suske & Wiske die ik vroeger als kind verzamelde, ik heb CD-rom's,... kortom, ik ben een
die hard Suske & Wiske fan. Mijn tofste Suske & Wiske gerelateerde herinnering dateert van vorig jaar. Ik heb namelijk, naast S&W, een enorme passie voor theater en film en vorig jaar mocht ik meehelpen achter de schermen van een voorstelling gemaakt door Lambik acteur Ronald Van Rillaer, die ik al sinds mijn jeugd bewonder.

Anyways, hier ga ik afronden, want als ik niet op tijd stop met vertellen, dan blijf ik bezig voor uren aan een stuk en dan zou deze post wel HEEL langdradig worden.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 27 maart 2018, 09:44 
Bezoeker

Ik ben Harry, ik ben 36 jaar

Lees al S&W sinds ik klein was. Ik verzamel vooral eigenlijk puur de "gewone" reeks. Ik koop dus elke keer trouw de nieuwste om hem compleet te houden. Af en toe koop ik ook speciale uitgaves / spinoffs als bijvoorbeeld de Amoras serie die ik zeer goed vind.

Ben hier niet goed in verder haha dus als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 304 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen