Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 20 nov 2016, 21:18 
Forum voor de Fans fan

Naar aanleiding van een reeks Rode Ridder gerelateerde interviews, is De Stripspeciaalzaak ook bij Paul Geerts langs geweest. Knippen en plakken lukt niet, zodoende kan je het volledige verslag hier lezen:

http://stripspeciaalzaak.be/Interviews/ ... Geerts.pdf

Zélf vond ik enkele fragmenten ontzettend interessant om door te nemen. Er werd hier destijds wat gespeculeerd over Paul Geerts zijn mening ivm Amoras. Blijkt dat de meesten het toch verkeerd voor hadden. Ook wie zijn favoriete inkter was, wat zijn medische toestand voor de reeks betekende, hoe hij destijds door de uitgeverij aan de kant werd gezet, hoe de weinig aangename samenwerking met Marc Verhaegen ging, hoe hij de nieuwe Suske & Wiske heeft moeten los laten voor z'n eigen goed en hoe de man tegenwoordig zijn dagen door brengt, kom je min of meer te weten.

:bier:

Dat hij mijn favoriete S&W-bezieler was, heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Dus ik was in de eerste plaats al gewoon heel blij nog eens iets te vernemen over Geerts.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 23 nov 2016, 17:48 
Suske en Wiske fan

Interessant stuk. Het maakt me wel nieuwsgierig naar de totstandkoming van de albums tussen Volle Maan en Lilli Natal die allemaal officieel op naam van Geerts staan.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 25 nov 2016, 09:37 
Forum voor de Fans fan

Als we tussen de lijnen lezen, heeft hij deze alsnog grotendeels gemaakt ... Uit koppigheid en terwijl hij wist dat hij er uit lag? Samen met Verhaegen, waarmee het dan blijkbaar toch ook moeilijk samenwerken was, zowat volgens iedereen eigenlijk. Ik denk dat we -eerlijk gezegd- nooit de échte volledige waarheid zullen kennen. Want elke medewerker komt steeds met selectieve fragmenten vanuit zijn perspectief bekeken. Wel is vrij duidelijk dat de stopzetting met medewerkers nooit écht propertjes verlopen is bij de Vandersteen-club en daar heel wat gewrevel aan te pas kwam.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Algemeen