Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Stripbeurzen en Evenementen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 07 dec 2012, 10:24 
Admin

lookstrip schreef:
Voor personen die aanwezig zijn op 15 december is reserveren wenselijk.

stripkalmthout@vvvkalmthput.be

Hiervan wilde ik gebruik maken, maar blijkbaar bestaat dit mailadres niet. Ik kreeg het direct met een foutmelding terug. Zou je dit kunnen controleren, 'Lookstrip'?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 dec 2012, 10:53 
Suske en Wiske Megafan

Antoon schreef:
lookstrip schreef:
Voor personen die aanwezig zijn op 15 december is reserveren wenselijk.

stripkalmthout@vvvkalmthput.be

Als de "p" in het mailadres wordt vervangen door een "o", dan gaat het wel goed. :)
Het juiste adres is: stripkalmthout@vvvkalmthout.be

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 dec 2012, 18:20 
Admin

Frank schreef:
Als de "p" in het mailadres wordt vervangen door een "o", dan gaat het wel goed. :)
Het juiste adres is: stripkalmthout@vvvkalmthout.be

Dank je, het is inmiddels gelukt!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 dec 2012, 22:29 
Forum voor de Fans fan

Krijg je hem gewoon met de TNT post opgestuurd
als je wat afspreekt met een medeforummer.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 dec 2012, 16:58 
Suske en Wiske Megafan

De Speciale dagstempel van de Post is enkel op 15 december aanwezig.

De speciale Willy Vandersteenstempel tijdens de kersthappening en later ook op alle veilingstukken van de stripdag geplaatst worden.
Dus aanwezig zijn is de boodschap en of anders reserveren en later ophalen of laten ophalen

Profiel  

Bericht Geplaatst: 10 dec 2012, 08:42 
Suske en Wiske Megafan

De kerstkaarten zijn een ongekend succes.

Bij deze de oproep om uw aantal reserveren. U doet er voordeel bij

Set kaarten in Bpost enveloppe en 100 jaar stempel = 5,00€
set kaarten in Bpost enveloppe, 100 jaar stempel en nieuwe Suske en Wiske zegel met dagstempel 6,00€ ( voor gereserveerde) Op te halen tijdens de kersthappening.

Niet gereserveerde 7,00€

Het geeft ons de gelegenheid om ze op voorhand klaar te maken.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 14 dec 2012, 15:17 
Suske en Wiske Megafan

Wil ook zker zo een kaart hebben, maar ik kan niet en het is te ver voor mij. Wie kan me er aan eentje helpen? Please pb me.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 16 dec 2012, 11:17 
Admin

Hoewel het zeer gezellig was, moet ik toch zeggen dat het wat kleiner was dan ik had verwacht. Eerder al had ik besloten de kersthappening te combineren met een wandeling die ook werd georganiseerd. Ik was dan al vroeg in de middag op station Heide waar Jan en consorten druk bezig waren de voorbereidingen te treffen. Met toch een behoorlijke groep van twintig man zijn we met de trein naar station Kalmthout gereden. om vandaar over de Heide terug naar het beginstation te lopen. Ondanks wat regen vond ik dit zeker de moeite waard, om zo Kalmthout letterlijk en figuurlijk eens van een andere kant te zien.
Terug op station Heide was er al behoorlijk wat volk, zowel buiten als binnen in de wachtzaal. Er was dan ook behoorlijk animo voor zowel de kerstkaarten als voor de andere producten. Ook heb ik nog wat andere fans gezien en gesproken. Na de opening meegemaakt te hebben en nog wat folders uit handen van Suske en Wiske te hebben gekregen, heb ik nog wat gegeten om daarna naar huis te gaan. Voor diegenen die (al bij mij) hebben aangegeven een setje kerstkaarten te willen hebben, ik zal jullie binnen een paar dagen een PB sturen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 16 dec 2012, 13:51 
Die-hard fan

Antoon schreef:
Hoewel het zeer gezellig was, moet ik toch zeggen dat het wat kleiner was dan ik had verwacht. Eerder al had ik besloten de kersthappening te combineren met een wandeling die ook werd georganiseerd. Ik was dan al vroeg in de middag op station Heide waar Jan en consorten druk bezig waren de voorbereidingen te treffen. Met toch een behoorlijke groep van twintig man zijn we met de trein naar station Kalmthout gereden. om vandaar over de Heide terug naar het beginstation te lopen. Ondanks wat regen vond ik dit zeker de moeite waard, om zo Kalmthout letterlijk en figuurlijk eens van een andere kant te zien.
Terug op station Heide was er al behoorlijk wat volk, zowel buiten als binnen in de wachtzaal. Er was dan ook behoorlijk animo voor zowel de kerstkaarten als voor de andere producten. Ook heb ik nog wat andere fans gezien en gesproken. Na de opening meegemaakt te hebben en nog wat folders uit handen van Suske en Wiske te hebben gekregen, heb ik nog wat gegeten om daarna naar huis te gaan. Voor diegenen die (al bij mij) hebben aangegeven een setje kerstkaarten te willen hebben, ik zal jullie binnen een paar dagen een PB sturen.

Heb je ook een foto-reportage ?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 16 dec 2012, 18:52 
Admin

jerom39 schreef:
Heb je ook een foto-reportage ?

Nee, ik heb geen camera, maar het lijkt me dat er nog wel ergens foto's zullen verschijnen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Stripbeurzen en Evenementen