26 okt. t/m 3 nov '14 - Tentoonstelling 100 jaar Vandersteen

Wil je zien welke beurzen er nog aankomen, of wil je juist bespreken hoe het was? This is the place to be!
Danny5976
Suske en Wiske Megafan

Re: Tentoonstelling 100 jaar Vandersteen te Kalmthout

Bericht door Danny5976 » 01 nov 2013, 20:59

Ja en het is zeker de moeite waard om te gaan. Jan heeft er ontzettend veel werk en tijd in gestoken en het is absoluut de moeite waard!

devergeet8ige50er
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door devergeet8ige50er » 01 nov 2013, 21:06

Antoon schreef:Dit weekend is de laatste kans om deze tentoonstelling te bezoeken en daarom zal ik er zondag toch nog naartoe gaan. Zijn er meer mensen die deze al hebben bezocht of nog willen gaan?

Het is zeker de moeite waard Antoon niet groot maar wel een paar unieke stukken :wiske2: :suske: :wiske:

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 03 nov 2013, 17:34

En ik heb er inderdaad geen spijt van gehad! Ik wil Jan ook hier nogmaals feliciteren met deze tentoonstelling. Een aantal objecten heb ik al vaker gezien, bv in het kindermuseum, maar er waren ook verschillende zaken die nog nooit zijn tentoongesteld. Ook de verzameling filmpjes met hoogtepunten uit het leven van Willy Vandersteen en daaropvolgende festiviteiten in Kalmthout vond ik zeker de moeite waard. Tot slot was dit ook de gelegenheid om nog wat tekeningen te scoren bij Jeff Broeckx en Eric de Rop.

jerom39
Die-hard fan

Bericht door jerom39 » 05 nov 2013, 15:42

cees schreef:Maar Marc heb ook met zijn verhalen Suske en Wiske groot gemaakt,maar jullie kunnen het verleden niet het verleden laten,maar er worden wel albums herdrukt waar Marc zijn naam aan verbonden heb,maar laten we er maar over op houden anders spring ik weer uit mijn vel.

Cees - Marc Verhaegen zal geen enkele streep meer zetten in de vorm van een figuurtje van Suske en Wiske

echter boeken van zijn hand daar wil hij overwegen om zijn signatuur in te zetten

Niels74
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Niels74 » 12 nov 2013, 10:51

lookstrip schreef:Onder ruime belangstelling is de tentoonstelling 'Willy Vandersteen leeft! kunnen doorgaan.
Positief was dat de erven Vandersteen de passie voor hun vader deelden en zondag andermaal terug-aanwezig zullen zijn.
De reden is dat er toch een aantal nieuwigheden aanwezig zijn die hun interesse wekken.

Ook de 40 min durende film is een opsteker voor de Suske en Wiske fan

Nog eens dikke proficiat aan Jan voor de organisatie van deze tentoonstelling! Mijn zoon en ikzelf zijn het eerste weekend een kijkje komen nemen. Ik vind het bewonderenswaardig dat je je zo blijft inzetten voor Suske en Wiske als ambassadeurs voor Kalmthout! We kijken alvast uit naar de Kersthappening! Tot dan!

lookstrip
Suske en Wiske Megafan

Bericht door lookstrip » 04 jan 2014, 14:31

Media Vision heeft op you tube het filmpje nav de tentoonstelling 'Willy Vandersteen,leeft' geplaatst.
De moeite

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 04 jan 2014, 18:38

Hier een link naar dit filmpje. Ik ga ervan uit dat ik het goede heb gevonden.

Plaats reactie