Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Stripbeurzen en Evenementen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 01 nov 2013, 20:59 
Suske en Wiske Megafan

Ja en het is zeker de moeite waard om te gaan. Jan heeft er ontzettend veel werk en tijd in gestoken en het is absoluut de moeite waard!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 01 nov 2013, 21:06 
Suske en Wiske Megafan

Antoon schreef:
Dit weekend is de laatste kans om deze tentoonstelling te bezoeken en daarom zal ik er zondag toch nog naartoe gaan. Zijn er meer mensen die deze al hebben bezocht of nog willen gaan?

Het is zeker de moeite waard Antoon niet groot maar wel een paar unieke stukken :wiske2: :suske: :wiske:

Profiel  

Bericht Geplaatst: 03 nov 2013, 17:34 
Admin

En ik heb er inderdaad geen spijt van gehad! Ik wil Jan ook hier nogmaals feliciteren met deze tentoonstelling. Een aantal objecten heb ik al vaker gezien, bv in het kindermuseum, maar er waren ook verschillende zaken die nog nooit zijn tentoongesteld. Ook de verzameling filmpjes met hoogtepunten uit het leven van Willy Vandersteen en daaropvolgende festiviteiten in Kalmthout vond ik zeker de moeite waard. Tot slot was dit ook de gelegenheid om nog wat tekeningen te scoren bij Jeff Broeckx en Eric de Rop.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 05 nov 2013, 15:42 
Die-hard fan

cees schreef:
Maar Marc heb ook met zijn verhalen Suske en Wiske groot gemaakt,maar jullie kunnen het verleden niet het verleden laten,maar er worden wel albums herdrukt waar Marc zijn naam aan verbonden heb,maar laten we er maar over op houden anders spring ik weer uit mijn vel.

Cees - Marc Verhaegen zal geen enkele streep meer zetten in de vorm van een figuurtje van Suske en Wiske

echter boeken van zijn hand daar wil hij overwegen om zijn signatuur in te zetten

Profiel  

Bericht Geplaatst: 12 nov 2013, 10:51 
Suske en Wiske Megafan

lookstrip schreef:
Onder ruime belangstelling is de tentoonstelling 'Willy Vandersteen leeft! kunnen doorgaan.
Positief was dat de erven Vandersteen de passie voor hun vader deelden en zondag andermaal terug-aanwezig zullen zijn.
De reden is dat er toch een aantal nieuwigheden aanwezig zijn die hun interesse wekken.

Ook de 40 min durende film is een opsteker voor de Suske en Wiske fan

Nog eens dikke proficiat aan Jan voor de organisatie van deze tentoonstelling! Mijn zoon en ikzelf zijn het eerste weekend een kijkje komen nemen. Ik vind het bewonderenswaardig dat je je zo blijft inzetten voor Suske en Wiske als ambassadeurs voor Kalmthout! We kijken alvast uit naar de Kersthappening! Tot dan!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 04 jan 2014, 14:31 
Suske en Wiske Megafan

Media Vision heeft op you tube het filmpje nav de tentoonstelling 'Willy Vandersteen,leeft' geplaatst.
De moeite

Profiel  

Bericht Geplaatst: 04 jan 2014, 18:38 
Admin

Hier een link naar dit filmpje. Ik ga ervan uit dat ik het goede heb gevonden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Stripbeurzen en Evenementen