Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Stripbeurzen en Evenementen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 01 apr 2014, 14:02 
Suske en Wiske fan

Oow jammer, dan vrees ik dat ik er geen recht op heb helaas.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 apr 2014, 18:56 
Suske en Wiske Megafan

Weet iemand toevallig of het taxeren nog geld kost?

RalfHKL schreef:
Oow jammer, dan vrees ik dat ik er geen recht op heb helaas.

Stuur anders een mailtje naar de fanclub. Die kunnen je zegggen of er wel of geen recht op is.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 apr 2014, 23:24 
DE Suske en Wiske freak!

Het taxeren kost geen geld, dat kun je gratis laten doen.
Als RalfHKL nog geen compleet jaar lid is, dan is er inderdaad nog geen recht op een ledenbeeldje, helaas!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Bericht Geplaatst: 04 apr 2014, 13:37 
Suske en Wiske Megafan

Ik vind het nu wel extra jammer dat ik zondag niet kan komen.

http://www.lucmorjaeu.com/nl/nieuws?page=1#bericht40

Dit is echt een mooie plaat!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 04 apr 2014, 15:04 
Forum voor de Fans fan

Voor mij ook één van de weinige dingen die ik echt zal missen nu ik zondag niet kom.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 06 apr 2014, 17:31 
Admin

Het zit er weer op voor dit jaar en voor mezelf vond ik dit toch weer een leuke dag. 's Morgens vond ik het vrij druk, maar na de middag werd het snel minder. Met mij waren er verschillenden die tot de loterij hebben gewacht, maar helaas voor mij: geen prijzen. Het optreden van Peter van Gucht vond ik nog wel geslaagd; het is niet helemaal mijn muziek, maar voor een keer toch leuk/grappig om te horen. Verder weer verschillende mensen gesproken, maar voor mij waren er toch minder bekenden dan andere jaren; of ik heb ze over het hoofd gezien en dat spijt me dan. Ook al omdat het nog een aantal maanden zal duren voor ik weer een stripbeurs bezoek. In Valkenswaard hoop ik weer veel mensen te zien.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 apr 2014, 06:28 
Suske en Wiske kenner

Ik vond het dit jaar wat kleiner, of lag dit aan mij? Wel zeer goed gestroomlijnd. Door de afspraak van één handtekening per fan, (ook al werd daar door sommigen weer niet aan gehouden), ging het signeren vrij snel.
Ik vond de kinderveiling heel leuk verlopen, met een wederom goede Johan Gerlings. Ik baalde achteraf dat ik mijn dochter niet had meegenomen, die had het bieden zeker leuk gevonden.
Erik riep heel netjes alles om, waarschuwde zelfs voor controlerende politie.
Ik vond het alleen wat sneu voor Peter van Hooijdonck, die elke keer niets te doen had, als ik langs liep.
Maar voor het nieuwe bestuur; complimenten! Ik vond deze FCD vooral rust uitstralen en geen hectiek/ chaos/ etc. Knap!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 apr 2014, 14:39 
Suske en Wiske Megafan

[quote="Ralph"]Ik vond het dit jaar wat kleiner, of lag dit aan mij? .[quote]

nee, jij bent niet de enige die dat denkt. ik dacht dat ook eerst maar toen we wat bij die drankdinges wat gingen drinken besefte ik pas dat de eet/drink hoek groter werd.

overigens vond ik het echt leuk! dit is mijn 2de fanclub dag die ik heb bijgewoond. het signeren ging opzich vrij snel. ik had een tekening voor luc gemaakt. hij zei dat hij het mooi vond. toen werd het pas echt leuk. en zeker toen ik Lambik tegen kwam. hij noemde mijn broertje de 2de slimste (omdat hij natuurlijk nummer 1 is), maar toen zei ik: 'nee hij is de domste'. en toen keek lambik naar mij en zei: 'de domste? alé da's jerom he. maar als ik wat mag zeggen. mensen die zezggen dat iemand dom is, diegene is dan zelf de domste!' toen liep hij weg. toen kwamen we bij een kraampje en toen wees mijn broertje naar een beldje. en toen kwam weer lambik en zei: 'heey ge mag nie wijze'.
dus het was een topdag!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 apr 2014, 17:25 
Die-hard fan

Op zich was het een fijne dag.
Inderdaad overzichtelijk.... maar weldoend!

Oude bekenden getroffen zoals Erik, Antoon, Frank, Edwin e.n.v.a.

Onze goeie Edwin had wat stress!! :mrgreen: Dat heb ik gelukkig al lang aan me voorbij gelaten!

De sfeer vond ik net zoals vroeger, héél vroeger in Boxtel. alsof alles opnieuw begint. Alleen kon er nog meer licht zijn. Zo vond ik alles duister, maar dat was tijdens de winter-editie van voor een paar jaren nog erger!

Pet af voor de organisatie. Alles in alles herhalenswaardig!

Beste Peter, je moet alleen nog rustiger worden en dan komt alles in orde!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 apr 2014, 17:45 
Suske en Wiske fan

Ik vond het super.
Ik was als derde binnen, het rijden ging sneller dan verwacht. Kon ik mooi nog ff uitrusten aangezien ik om 6:30 op was gestaan na krap 3 uur slapen.....
Tot mijn grote geluk bleek ik toch recht te hebben op het beeldje, ik dacht ik vraag het gewoon, en mijn naam stond op de lijst.
Ik heb in het begin veel problemen gehad met het aanmelden bij de fanclub, misschien dat dit een tegemoetkoming is?! Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
Ondanks dat ik maar weinig mensen kende (ik loop nog niet zo lang mee), vond ik het toch erg gezellig. Veel leuke dingen gezien, een mooie tekening van Jeff Broeckx gekregen, en de prent is idd erg mooi. Verder nog van alles leuks gekocht, geslaagde dag!

Mijn complimenten voor de organisatie!!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 apr 2014, 18:57 
Suske en Wiske Megafan

Nosferatu schreef:

De sfeer vond ik net zoals vroeger, héél vroeger in Boxtel. alsof alles opnieuw begint. Alleen kon er nog meer licht zijn. Zo vond ik alles duister, maar dat was tijdens de winter-editie van voor een paar jaren nog erger!

Pet af voor de organisatie. Alles in alles herhalenswaardig!

Je hebt helemaal gelijk de oude sfeer van Boxtel is echt weer terug. Wat het licht betreft ben ik met je eens...s'morgens bij het klaar zetten van de stand kon je al het verschil niet meer zien tussen geel en rood. Maar dat is al jaren zo en zeker niet te wijten aan de organisatie. Voor de eerste keer onder het nieuwe bestuur was, het ondanks wat kleine opstartproblemen, zeer goed gedaan.

Ook erg leuk dat jullie eindelijk eens een keer een leuke attentie en waardering hadden voor de standhouders. Had dit idee al jaren geleden besproken met Andries en vind het erg leuk dat hier nu ook eens aandacht aan besteedt is.

Dus blijft vooral doorgaan en doe het volgend jaar nog beter!!!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 10 apr 2014, 21:11 
Die-hard fan

vraag me af wat u bedoeld met oude sfeer van Boxtel - ik ken Boxtel als een gezellig samenzijn van medeverzamelaars alwaar men aan een tafeltje zelfs nog spulletjes kon ruilen. of heeft u een ander Boxtel voor ogen
Praat nu wel over de eerst of tweede beurs van de toen net opgerichte fanclub

Profiel  

Bericht Geplaatst: 11 apr 2014, 19:32 
Suske en Wiske Megafan

Je kan Boxtel niet vergelijken met de Fanclubdag van nu.
De tijden waren toen anders en de fanclub is ook gegroeid.
In al die jaren dat ik aanwezig was op de fanclubdag heb ik voor de eerste keer sinds jaren een gedreven en enthousiast publiek en bestuur gezien.
Zeker voor verbetering vatbaar maar er straalde fierheid uit....en terecht.
De opkomst en standhouders waren wel minder, maar de opzet en het aanbod van activiteiten mocht er zeker zijn.
Zoek en de reizigers was ook zeker een succes.
Uit ervaring weet ik dat de beste stuurlui aan wal staan en dat er altijd wel punten voor verbetering vatbaar zijn.
Als het aan mij ligt ben ik volgend jaar graag terug.
Proficiat aan de ganse ploeg.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Stripbeurzen en Evenementen