Ik was er ook, voor de tekeningen uiteraard. Ik ben ook nog langs de andere tekenaars geweest en niet 5x bij Paul Geerts aangesloten

Ik heb tekeningen mogen ontvangen van Paul Geerts, Dick Heins, Danier (Daan Jippes), Hans van Oudenaarden, Theo van den Boogaard en Eric Heuvel.
Leuke, gezellige markt! Wel veel handelaren met 10 voor € 10,00 en zelfs 14 voor € 10,00, wat ik altijd een beetje jammer vind. Het is bijna beledigend voor de aanwezige striptekenaars. Ik koop mijn strips meestal bij de tekenaars zelf op beurzen zoals deze. Ik heb liever 5 nieuwe, gesigneerde kwaliteits-albums waarvan het geld in de portemonnee van de tekenaar zit, dan een tas vol leesmaprommel met nietjes erdoorheen.
Ik ben ook een liefhebber van ex-librissen, die ik ook vaak koop op zulke markten. Helaas vond mijn portemonnee het op een gegeven moment welletjes.
Helaas heb ik Eric de Rop gemist (was hij er wel?) en Robert van der Kroft (niet gezien), ook Martin "The Godfather" Lodewijk, die ik wel gezien heb, was er ineens vandoor toen ik besloot een tekening te vragen.
Bij Dick Heins is het altijd lachen, zeker toen hij een nogal 'pikante' tekening voor mij maakte in het bijzijn van mijn 14-jarige dochter...

Ik pak deze stripmarkt elk jaar mee!