12 februari 2017 - Strip- en Kinderboekenfestival Lommel (B)

Wil je zien welke beurzen er nog aankomen, of wil je juist bespreken hoe het was? This is the place to be!
Plaats reactie
Seefhoek
Bezoeker

12 februari 2017 - Strip- en Kinderboekenfestival Lommel (B)

Bericht door Seefhoek » 09 nov 2016, 22:20

'Getekend, Lommel' is het eerste festival in Lommel rond strips en kinderboeken en vindt plaats op zondag 12 februari 2017 van 10u tot 17u in Cultuurcentrum De Adelberg, Adelbergpark 1. De inkom is gratis.

Het wordt een boeiend en gevarieerd festival dat veel meer zal zijn dan enkel de verkoop van strips en kinderboeken. Zo kunnen kinderen deelnemen aan workshops, zullen meer dan 15 stripauteurs signeren (o.a. Jeff Broeckx, Marc Verhaegen, Criva & Verhast, Luc Poets, Mario Boon en de tekenaars van Geronimo Stilton) en zullen er strips en kinderboeken geveild worden. Uiteenlopende exposities en lezingen bieden een nieuwe kijk op strips. Het geheel zal opgeluisterd worden door levende stripfiguren en mascottes.

Meer info vind je op de website http://www.getekendlommel.be!

RalfHKL
Suske en Wiske fan

Re: 12 februari 2017 - Strip- en Kinderboekenfestival Lommel

Bericht door RalfHKL » 03 jan 2017, 22:38

Weet iemand of Marc Verhaegen nog bereid is om een S&W tekening in je album te zetten?
Van hem heb ik geen enkele tekening helaas.

Seefhoek
Bezoeker

Re: 12 februari 2017 - Strip- en Kinderboekenfestival Lommel

Bericht door Seefhoek » 05 jan 2017, 21:22

Ik heb nog S&W signeer-tekeningen van zijn hand gezien nadat hij met S&W gestopt is, dus ik neem aan van wel.

Plaats reactie