Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Verhalen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 26 aug 2007, 20:05 
Die-hard fan

Nosferatu schreef:
jari schreef:
Ramon schreef:
Er is hier ook enorm zwaard over de nieuwe studio gezeurd en daar deed niemand moeilijk over.

omdat dat feiten zijn :wink:

Nee Jari, dat zie ik zo niet zitten.

Vergelijk Het Slapende Goud met De Curieuze Neuzen en dan zul je zien dat er zowel op verhaal-, maar ook op tekentechnich niveau werelden tussen zijn!

ik maakte een grapje beste nos :wink:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 27 aug 2007, 07:40 
Die-hard fan

jari schreef:
Nosferatu schreef:
jari schreef:
Ramon schreef:
Er is hier ook enorm zwaard over de nieuwe studio gezeurd en daar deed niemand moeilijk over.

omdat dat feiten zijn :wink:

Nee Jari, dat zie ik zo niet zitten.

Vergelijk Het Slapende Goud met De Curieuze Neuzen en dan zul je zien dat er zowel op verhaal-, maar ook op tekentechnich niveau werelden tussen zijn!

ik maakte een grapje beste nos :wink:

OK, Jari.
Gesnopen :wink:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 aug 2007, 15:13 
Forum voor de Fans fan

Het idee van 'De Verdwenen Verteller' kon wel tellen als hommage, dubbel zo jammer dus dat de uitwerking op alle vlakken weer te wensen over liet. We krijgen een zéér fijn moment wanneer Sus Antigoon en Paul Geerts samen de toekomst verkennen en die strookjes leveren meteen ook de enige mooie tekeningen in dit album op. Maar dat is het zowat. Verder is dit een onevenwichtige mislukking.

Dan gaat mijn voorkeur vanzelfsprekend naar 'De Krasse Kroko'. In dit kon ik enkele rasechte S&W-momenten ontdekken, ja, zélfs in de overaanwezige humor. Ook het vogel-figuur zou uit de vertrouwde handen kunnen gekomen zijn en was best wel een mooie manier om Vandersteen terug te brengen. Akkoord, dat kangeroe-gebeuren sloeg nergens op en Paul Geerts komt niet ontzettend lang voor in het album. Maar wanneer dat wel gebeurd, krijgen zowel hij als Vandersteen een waardig optreden en een mooie aflsuiter. En tussen die momenten viel er ook werkelijk iets te beleven, dat telt.

Het idee van album 277 mocht dan wel beter zijn, het blijkt een gemiste kans.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 29 aug 2007, 12:26 
Suske en Wiske kenner

satestokje1 schreef:
RijntjeDonkerwoud schreef:
Sal A. Mander schreef:
Ook de vijanden van S&W worden er leuk bij betrokken, hoewel er misschien sprake is van overdaad.

Zoals zo vaak bij Marc Verhaegen het geval was. Teveel vijanden tegelijkertijd.

hou eens effe op nu om die man af te zeiken steeds :evil: :evil: :evil:

Sorry, als jij daar aanstoot aan neemt. Dat is niet mijn bedoeling. Ik ben zelf duidelijk geen groot liefhebber van zijn werk en heb zelfs het gevoel dat hij mijn favoriete serie op sommige vlakken enorm geweld aan heeft gedaan. De ( bijna ) pareltjes die er OOK waren staan wat mij betreft in schril contrast met de rare experimenten en zwakke verhalen. Het nieuwe team is ook niet je-van-het, maar zij blijven in ieder geval wel bij de kern van wat een Suske en Wiske zou moeten zijn naar mijn smaak.

Overigens heb ik het eerste deel van Senne en Sanne aangeschaft en heb ik moeten concluderen dat Marc behoorlijk talent heeft. Hij had zich misschien eerder moeten distantieren van Studio Vandersteen door zijn eigen ding te doen. Bij S&W was de sturing van Geerts helaas onontbeerlijk, zoals uiteindelijk ook gebleken is.

Profiel  

Berichttitel: Re: 295. De krasse Kroko
 Bericht Geplaatst: 05 jan 2017, 17:59 
Die-hard fan

net dit boekje op de kop kunnen tikken en zie dat er maar 184 stroken zijn en dat bladzijde 1 niet begint meteen achter de aankondigingsstrook
Dit boekje is uit serie van het laatste nieuws nr 61

Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Verhalen