Geschiedenis-quiz: de zwakste schakel

Speel hier quizzen over diverse onderwerpen!
bam666
Suske en Wiske Megafan

Bericht door bam666 » 26 mei 2006, 20:48

ik denk dat ik weet waarom iederee nstop en ik ben der niet echt blij mee ik doe de quiz weer op een beter tijdstip jongens, sorry voor diegene die het wel leuk vonden.
hoi allemaal

amoras
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door amoras » 27 mei 2006, 17:59

*snik**snik* ik vind wel jmmr :cry: :cry:
Hij leerde zijn volk eten maar dronk zich dood
Afbeelding

Gilles
Forum voor de Fans fan

Bericht door Gilles » 28 mei 2006, 12:59

Ik stel voor dat we voortaan een schema afspreken zodat er niet teveel quizzen tegelijk zijn.

Vergeet namelijk niet dat de Sus en Wis-quiz ook nog draait op het gewone forum.

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 28 mei 2006, 13:15

nogmaals veel respect voor mensen die de uitdaging aangaan een kwis te organiseren , alles moet uit het blote hoofd dus je weet een antwoord of je weet het niet , heb je dan in die 10 dagen niet ff 10 minuten om je antwoorden te geven :?:
voor 2 kwizzen 20 minuten
bedenk in iedergeval van te voren of je je aanmeld bij een kwis of niet, om ook teleurstelling bij de organisator te voorkomen :(

bam666
Suske en Wiske Megafan

Bericht door bam666 » 28 mei 2006, 16:57

idd joepie ben ik aardig teleurgesteld had me er veel op verheugd.
mischien kan rikki, dentom, of wie dan ook een schema maken idd en dat de quizmasters zich opgeven dan maakt een iemand een shema en hebben we meer deelnemers ,
hoi allemaal

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 28 mei 2006, 19:27

Ik ben van mening dat een quiz met uitermate grote zorg dient te worden samengesteld door een expert op het gebied van het gequizte onderwerp. De kwaliteit van de quiz moet gewoon goed zijn. Kwaliteit laat zich zien wanneer de quizmaster in full control van zijn kennis is, en dit laat doorsijpelen naar zijn vragen.

Als ik het zo snel even heb geanalyseerd zijn de quizmasters Lila en Bam666 niet serieus genomen als quizmasters. Of dit ligt aan het gebrek aan expertise en/of dat het ligt aan het niet serieus overkomen laat ik hierbij aan iedere lezer van dit bericht over.

Meerdere quizen tegelijkertijd zijn voor de interesse NIET of nauwelijks van invloed als de quizen gewoon lekker in elkaar zitten, maar dat is mijn mening.

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 28 mei 2006, 20:26

Het klinkt nogal droog en hard maar ik ben het helemaal met Erik eens. Volgens mij heeft het pas zin om quizmaster te zijn als je over een onderwerp meer weet (of bijna evenveel weet) als je deelnemers. Ik wil hiermee niet zeggen dat de 'stripreeksen-quiz' of de 'geschiedenis-quiz' niet goed waren, integendeel ik vind er behoorlijk pittige vragen tussen zitten. Maar er zijn denk ik mensen hier die meer weten van beide onderwerpen, meer dan Lila en Bam666.
Met de laatste zin, die Erik schreef, ben ik het zeker eens. In november zijn we met vijf quizzen tegelijk gestart en die kenden toch geen grote uitval.

Plaats reactie