Hee bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik wil jullie ook allemaal feliciteren met alle voldoendes! Goed werk.
Ik wil zelf voornamelijk Lila in het zonnetjes zetten voor het enorme werk! We zien dit soort initiatieven zeer graag op het forum. Lila, bedankt en bovendien complimenten voor het opzoekwerk!!
Ik heb zelf na aanleiding van deze quiz nog een paar (misschien) interessante opmerkingen / aanvullingen op deze quiz/toets.
Vraag 2: In de krantenversie (BN de Stem) staat nog wel: Seefhoek Vooruit! Dit is in de Nederlandse albumversie veranderd naar Jordaan Vooruit!
Vraag 14C is niet helemaal goed geschreven, het moet Schabolleke zijn, hier heb ik ook zelf de vraag niet goed gelezen

Vraag 20: Er bestaan wel plaatjes van het filmboek; maar dit boek is zelf nooit uitgebracht. Is er iemand die het misschien toch wel heeft?
Vraag 44: De nieuwste versie van de toren is al een keer gepubliceerd geweest op het album van de Brusselse helden (promotie technisch onderwijs).
Vraag 48: In 'op het eiland amoras' en 'het zingende nijlpaard' heeft Barabas nog haar op zijn achterhoofd. Ik vond het verdwijnen daarvan ook wel een grote verandering

Vraag 55: De vliegende klomp verscheen later dan 'de rammelende rally'.
Vraag 67: 'Kalmthout op z'n best' en 'Zee, zon en strand' heb je leuk weten te combineren, haha.
Verder nog een vraagje: Uit welk album komt vraag 73?