Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Quizzen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 01 jan 2010, 18:24 
Suske en Wiske kenner

Rikki-Erik super proficiat! :D
En ook de nummers 2 en 3 Frank en Nosferatu. :-D
Ik ben zelf ook erg blij met mijn 8.

Lila, in deze toets was werkelijk zeer tof en je hebt er erg veel tijd in gestoken, dat kan aast niet anders.
Een hele dikke pluim! :D :bier:

Profiel  

Bericht Geplaatst: 01 jan 2010, 19:58 
Admin

Ja, Erik, van harte gefeliciteerd met weer een eerste plaats in een 'Suske en Wiske'-kennistest; weer een bewijs jij dé S&W-freak bent :) . Ook goed dat iedereen een voldoende heeft gehaald, dus we kunnen ons allemaal feliciteren. Ikzelf ben in ieders geval blij met mijn vierde plek. Rintje, nogmaals mijn complimenten voor deze toets: een leuke opzet en geweldig uitgevoerd. Jammergenoeg kan ik mijn bestand niet openen; de foutmelding is dat "Het conversieprogramma mswrd632 kan niet worden gestart". Iemand een idee wat ik hiermee kan?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 01 jan 2010, 21:52 
Suske en Wiske Megafan

Van harte Erik! Ik ben erg blij met mijn voldoende. Antoon, ik weet niet of je het bestand nu wel kunt openen, mij lukt het in ieder geval wel.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 jan 2010, 10:39 
Admin

Ik ben er inmiddels uit. Omdat ik nog een oudere Word-versie heb, werd er automatisch de extensie .doc van gemaakt ipv .docx . Na deze teruggezet te hebben en een conversieprogramma gedownloaded te hebben, kan ik het nu wel lezen. Dus wanneer meer mensen dit probleem hebben...

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 jan 2010, 16:55 
DE Suske en Wiske freak!

Hee bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik wil jullie ook allemaal feliciteren met alle voldoendes! Goed werk.
Ik wil zelf voornamelijk Lila in het zonnetjes zetten voor het enorme werk! We zien dit soort initiatieven zeer graag op het forum. Lila, bedankt en bovendien complimenten voor het opzoekwerk!!

Ik heb zelf na aanleiding van deze quiz nog een paar (misschien) interessante opmerkingen / aanvullingen op deze quiz/toets.

Vraag 2: In de krantenversie (BN de Stem) staat nog wel: Seefhoek Vooruit! Dit is in de Nederlandse albumversie veranderd naar Jordaan Vooruit!
Vraag 14C is niet helemaal goed geschreven, het moet Schabolleke zijn, hier heb ik ook zelf de vraag niet goed gelezen :)
Vraag 20: Er bestaan wel plaatjes van het filmboek; maar dit boek is zelf nooit uitgebracht. Is er iemand die het misschien toch wel heeft?
Vraag 44: De nieuwste versie van de toren is al een keer gepubliceerd geweest op het album van de Brusselse helden (promotie technisch onderwijs).
Vraag 48: In 'op het eiland amoras' en 'het zingende nijlpaard' heeft Barabas nog haar op zijn achterhoofd. Ik vond het verdwijnen daarvan ook wel een grote verandering :)
Vraag 55: De vliegende klomp verscheen later dan 'de rammelende rally'.
Vraag 67: 'Kalmthout op z'n best' en 'Zee, zon en strand' heb je leuk weten te combineren, haha.

Verder nog een vraagje: Uit welk album komt vraag 73?

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 jan 2010, 17:13 
Suske en Wiske kenner

Citaat:
Vraag 20: Er bestaan wel plaatjes van het filmboek; maar dit boek is zelf nooit uitgebracht. Is er iemand die het misschien toch wel heeft?

Bron :Suske en Wiske op het WWW
Afbeelding
Citaat:
In september 2004 verschijnt weer een nieuw deel in de reeks Slim bekeken. Het nieuwste boek in deze serie is geheel gewijd aan de verfilming van De duistere diamant.

Is deze er nooit gekomen?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 jan 2010, 18:27 
Die-hard fan

Tja, met zulke tegenstanders kan ik niet op de eerste plaats terechtkomen en ook iets, wat ik ook ( ondertussen ) niet wil. Rikki-Erik en Frank, van harte gefeliciteerd met de eerste en de tweede plaats! De anderen zij ook gefeliciteerd, want het Sus en Wis-universum is ondertussen zo groot, dat men makkelijk de orientatie verliezen kan.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 jan 2010, 23:09 
Suske en Wiske Megafan

Erik, van harte gefeliciteerd met je overwinning! Ik hoop nog steeds eens een quiz te kunnen winnen, maar zolang jij ook meespeelt gaat dat erg lastig worden.

Het was erg leuk om mijn parate kennis van de verhalen weer eens te testen. Gelukkig viel het resultaat erg mee. Een tweede plaats had ik na beantwoorden van de lijst niet verwacht.

Het Filmboek is voor zover ik weet inderdaad nooit verschenen. Meer dan de cover heb ik er in ieder geval nooit van gezien. Maar wellicht zijn er proefexemplaren uitgebracht??

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Forumoverzicht » Anders » Quizzen