Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Het tijdelijke toernooi

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 nov 2008, 22:15 
Suske en Wiske Megafan

AJG schreef:
Wat mij betreft prima; 3 rondes tegelijk of zo? (zeg ik terwijl ik met een schuin oog richting moderators kijk :) )
niet 3 rondes tegelijk, maar ronde 1 bijvoorbeeld bestaat uit meerdere groepen.. dus misschien meerdere groepen tegelijk.. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 nov 2008, 11:52 
Admin

3 rondes tegelijk lijkt me wat veel, maar bij twee kan ik me wel wat voorstellen. Om de tweede rondes nu nog uit meerdere kandidaten te laten bestaan is te laat; de eerste drie rondes zijn al (bijna) afgelopen. Ik begrijp wel dat mensen zo snel mogelijk met het volgende toernooi voor 'slechtste album' willen beginnen, maar wat mij betreft zou dat ook pas over een half jaar van start kunnen gaan.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 nov 2008, 13:34 
Suske en Wiske kenner

Antoon schreef:
3 rondes tegelijk lijkt me wat veel, maar bij twee kan ik me wel wat voorstellen. Om de tweede rondes nu nog uit meerdere kandidaten te laten bestaan is te laat; de eerste drie rondes zijn al (bijna) afgelopen. Ik begrijp wel dat mensen zo snel mogelijk met het volgende toernooi voor 'slechtste album' willen beginnen, maar wat mij betreft zou dat ook pas over een half jaar van start kunnen gaan.

OK, helder :) . Dan gaan we gewoon verder met het beste album zoals we nu bezig zijn, zodra dit is afgelopen begin ik met de 'slechtste album competitie'.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 nov 2008, 15:16 
Admin

AJG schreef:
Antoon schreef:

OK, helder :) . Dan gaan we gewoon verder met het beste album zoals we nu bezig zijn, zodra dit is afgelopen begin ik met de 'slechtste album competitie'.

Het is toch niet alleen omdat ik iets zeg, dat we het zo gaan doen? Ik spreek niet namens alle moderatoren en wat mij betreft gelden de meningen van de andere forumleden net zo zwaar.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 nov 2008, 15:32 
Suske en Wiske Megafan

misschien is het wel beter om dit tournooi gewoon af te maken op manier waar nu mee begonnen is en voor een volgend tournooi een nieuwe opzet te bedenken, anders wordt het zo onoverzichtelijk..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 nov 2008, 15:54 
DE Suske en Wiske freak!

Ik denk dat 2 rondes tegelijkertijd helemaal geen probleem hoeft te zijn. Maar inderdaad niet meer dan dat.
Een moderator is ook maar een forumlid met extra mogelijkheden. De mening van een groep forummers telt soms gewoon zwaarder dan die van een moderator. Wij laten ons horen als we het er niet mee eens zijn, maar zijn natuurlijk bereid om mee te denken.

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 23 nov 2008, 01:11 
Suske en Wiske kenner

OK, misschien is dan de volgende opzet een beter idee:

Deze eerste knock-out ronde van beste album gewoon af in het huidige tempo. Daarna komt de volgende ronde, maar gaat het feitelijk telkens om dezelfde albums, en dezelfde argumenten waarom de een beter is dan de ander. Ik denk dat dat een mooi moment is om met de voorrondes voor het slechtste album te beginnen. Zeker niet meer competities dan.

En ja: als een moderator wat zegt kan ik niet weten of dat een eigen mening is, of dat jullie eerst achter de schermen al overleg hebben gehad. Het laatste wat ik wil is de gangbare forumgebruiken overtreden.

Profiel  

Berichttitel: uitleg Tournooi
 Bericht Geplaatst: 23 nov 2008, 07:41 
Forum voor de Fans fan

Lijkt het kabinet wel maken ook afspraken in achteraf kamertjes.

rover12031@outlook.com

Profiel  

Berichttitel: Re: uitleg Tournooi
 Bericht Geplaatst: 23 nov 2008, 09:05 
Suske en Wiske kenner

cees schreef:

Maar wat vind je ervan?

Ik vind het zelf een goed idee.

Maar maken we de eerste competitie af?

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door mrdammann op 23 nov 2008, 13:37, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 23 nov 2008, 09:26 
Admin

AJG schreef:
OK, misschien is dan de volgende opzet een beter idee:

Deze eerste knock-out ronde van beste album gewoon af in het huidige tempo. Daarna komt de volgende ronde, maar gaat het feitelijk telkens om dezelfde albums, en dezelfde argumenten waarom de een beter is dan de ander. Ik denk dat dat een mooi moment is om met de voorrondes voor het slechtste album te beginnen. Zeker niet meer competities dan.

Lijkt me een goede redenering. Wat mij betreft doen we het zo.

AJG schreef:
En ja: als een moderator wat zegt kan ik niet weten of dat een eigen mening is, of dat jullie eerst achter de schermen al overleg hebben gehad. Het laatste wat ik wil is de gangbare forumgebruiken overtreden.
cees schreef:

Ja, er zijn 'achteraf kamertjes' en behalve dat er wordt gesproken over hoe we het forum gaan terroriseren met regeltjes en afspraken roddelen we er ook flink op los over alle gebruikers.... :twisted:
Even serieus: ja, er is een apart 'crew'-gedeelte waar de moderators zaken kunnen bespreken, maar dat geld voor ieder forum. Maar er wordt echt niet dagelijks gebruik van gemaakt; vaak weken niet en soms maanden niet. Wij geloven dat discussies die het hele forum aangaan zoveel mogelijk door iedereen gevoerd moeten kunnen worden. Als je wilt weten wat de gebruiken zijn op dit forum, hoef je alleen maar de topics door te nemen en de berichten te lezen. :)

Profiel  

Berichttitel: uitleg Tournooi
 Bericht Geplaatst: 23 nov 2008, 10:21 
Forum voor de Fans fan

Kijk dat is duidelijke taal zo moeten we het hebben. :wink:

rover12031@outlook.com

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 23 nov 2008, 13:44 
Moderator

Antoon schreef:
roddelen we er ook flink op los over alle gebruikers.... :twisted:

dit is uiteraard waar :P
maar het "zucht en kreun" topic heeft al sinds mei geen nieuw bericht gekregen, dus jullie zijn goed bezig! :lol:

uitgezonderd het speciale "cees" topic uiteraard ;)

(cees, let op de smileys! DE SMILEYS!)

Profiel  

Berichttitel: Re: uitleg Tournooi
 Bericht Geplaatst: 23 nov 2008, 14:13 
Suske en Wiske kenner

mrdammann schreef:

Maar maken we de eerste competitie af?

Hela, hela, wat denk je??? :wink:

Eerste competitie wordt uiteraard gewoon afgemaakt (als ik aan iets begin maak ik het sowieso ook af). Als de eerste ronde van het knock out systeem voorbij is (nog 13 weken dus), dan begint de volgende ronde met de laatste 16. Op dat moment start ik ook met de voorrondes van de 'Slechtste album competitie'.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 13 jan 2009, 18:10 
Moderator

misschien idee om na de gewone verhalen ook de kortverhaaltjes te doen?

Profiel  

Berichttitel: Re: Uitleg Tournooi
 Bericht Geplaatst: 10 jun 2009, 23:00 
DE Suske en Wiske freak!

Nu dit tijdelijke tournooi ten einde loopt: waren er nog initiatieven voor andere tournooien?
Verder meen ik me te herrineren dat het plan zo was dat we de topics in dit forum gingen verwijderen, en dat we ter compensatie een soort van 'tournooi-verslag' wilden maken. Is er iemand die dit graag zou willen doen?
Of zijn er betere ideeën?

Bij het verslag denk ik aan de uitslagen per ronde, misschien een ranglijst? En misschien wat leuke of opvallende uitspraken per topic (en door wie ze werden gedaan). Soort van samenvattinkje dus :)

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Het tijdelijke toernooi