Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Het tijdelijke toernooi

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Uitleg Tournooi
 Bericht Geplaatst: 11 jun 2009, 08:31 
Suske en Wiske kenner

Er liep al een idee om een soortgelijke competitie van 'Het Slechtste Album' op te zetten. Ik was van plan hier al eerder mee te starten, maar 't is er nog niet van gekomen. Ik wil dat nu wel starten na de finale, mits de forumbazen het er nog steeds mee eens zijn uiteraard.

Ik zal ook wel eens gaan zitten voor een samenvatting; ik ben tenslotte degene die het tournooi grotendeels getrokken heeft (Met dank ook aan mrdammann voor het starten ervan!). Dat wordt wel pas over een paar weken; vanaf volgende week ben ik met vakantie.

In elk geval wil ik iedereen bedanken voor de enthousiaste deelname :D ; het was me een plezier om dit te mogen doen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 11 jun 2009, 11:48 
DE Suske en Wiske freak!

Nou, fijn om te horen!
Ik denk dat niemand van de forumcrew hier problemen mee heeft, dus start gerust de nieuwe reeks!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Bericht Geplaatst: 11 jun 2009, 23:22 
Suske en Wiske Megafan

Jep, een goed idee, 't zal even wennen zijn het op het verhaal te moeten stemmen waar je eerder juist niet op moest stemmen ;).

Profiel  

Bericht Geplaatst: 12 jun 2009, 14:11 
Forum voor de Fans fan

'k Denk dat het soms zelfs moeilijk gaat zijn om een album als "slecht" te moeten bestempelen, lol, ik ga me in sommige gevallen al schuldig voelen bij "minst goede". :D

Profiel  

Bericht Geplaatst: 18 jun 2009, 09:30 
Suske en Wiske kenner

Rikki - Erik schreef:
Nou, fijn om te horen!
Ik denk dat niemand van de forumcrew hier problemen mee heeft, dus start gerust de nieuwe reeks!

Begin juli start ik hiermee.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 22 dec 2009, 11:35 
Suske en Wiske kenner

De voorrondes van De Slechtste Strip zitten er op. :)

Dat heeft 24 'winnaars' opgeleverd. Deze, plus de 8 beste verliezers, gaan nu via een knock-out systeem verder.

Vervolg vanaf begin volgend jaar; dinsdag 5 januari plaats ik de eerste serie van de volgende ronde.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 dec 2010, 21:41 
Suske en Wiske Megafan

Een nieuw idee voor een toekomstig toernooi is ms een toernooi houden tussen de albums van Vandersteen en van Paul Geerts. Per tekenaar gaan kijken welk album volgens de forummers tot favoriet wordt verkozen (maar een voorstel natuurlijk, mr ms wel interessant?)

Ik vond het begin van het vorige toernooi trouwens 'niet goed' ineen zitten, waarmee ik wil zeggen dat ik de volgorde volgens nummering in ronde 1 betreurde (zo zaten bev De gezanten van Mars, De bronzen sleutel, de groene splinter en het geheim van de gladiatoren meteen bij elkaar, waardoor er al veel klassiekers automatisch VANWEGE hun nummering in de vierkleuren reeks).

Hier had een loting voor die groepsfase 'eerlijker' geweest, en zeker en vast een HEEL ander licht op het toernooi geworpen. (al is de winnaar zeker 1 van de top albums).
Alle albums meteen door elkaar geschud had vanaf ronde 1 meteen gemengde groepen tussen oud en nieuw 'kunnen' opleveren. Kunnen, want met een loting weet je uiteraard nooit.

Dit viel me op en ik wou dit even kwijt. Ms zijn er leden die dezelfde mening delen?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 dec 2010, 23:07 
Suske en Wiske kenner

Stripfanaat schreef:
Een nieuw idee voor een toekomstig toernooi is ms een toernooi houden tussen de albums van Vandersteen en van Paul Geerts. Per tekenaar gaan kijken welk album volgens de forummers tot favoriet wordt verkozen (maar een voorstel natuurlijk, mr ms wel interessant?)

Ik vond het begin van het vorige toernooi trouwens 'niet goed' ineen zitten, waarmee ik wil zeggen dat ik de volgorde volgens nummering in ronde 1 betreurde (zo zaten bev De gezanten van Mars, De bronzen sleutel, de groene splinter en het geheim van de gladiatoren meteen bij elkaar, waardoor er al veel klassiekers automatisch VANWEGE hun nummering in de vierkleuren reeks).

Hier had een loting voor die groepsfase 'eerlijker' geweest, en zeker en vast een HEEL ander licht op het toernooi geworpen. (al is de winnaar zeker 1 van de top albums).
Alle albums meteen door elkaar geschud had vanaf ronde 1 meteen gemengde groepen tussen oud en nieuw 'kunnen' opleveren. Kunnen, want met een loting weet je uiteraard nooit.

Dit viel me op en ik wou dit even kwijt. Ms zijn er leden die dezelfde mening delen?

Precies daarom heb ik het bij het tweede toernooi (slechtste strip) wel met loting gedaan.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 23 dec 2010, 17:12 
Forum voor de Fans fan

Ik vond de schikking per nummer bij de eerste eliminaties net wél positief.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Het tijdelijke toernooi