Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: 343. Cromimi
 Bericht Geplaatst: 16 mei 2017, 16:31 
Forum voor de Fans fan

Ik kan wel een lijstje met favoriete kandidaten (voor mezelf) bedenken. :)

En ergens hoop ik dat Paul Geerts nog één album kan maken op die manier. Een ei dat hij nog niet kwijt was. Maar dat is waarschijnlijk iets té veel hoop. ;)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 17 mei 2017, 22:11 
Suske en Wiske fan

esteban schreef:
Ik kan wel een lijstje met favoriete kandidaten (voor mezelf) bedenken. :)

En ergens hoop ik dat Paul Geerts nog één album kan maken op die manier. Een ei dat hij nog niet kwijt was. Maar dat is waarschijnlijk iets té veel hoop. ;)

Ik heb ook al een lijstje klaarliggen met kandidaten die ik graag zou willen zien als gast-tekenaar :lol: (Maar die had ik al liggen sinds de actie van SOS kinderdorpen ;) )

Ik vrees het ook dat Paul Geerts misschien te veel hoop is. Maar ook ik zou het wel leuk vinden.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 18 mei 2017, 02:29 
Forum voor de Fans fan

Paul Geerts is zowat mijn favoriete vader van S&W, boven Vandersteen zelfs.;) Ssst, ik heb dat niet luidop gezegd.

Die lijst had ik ook al lang klaar, aangezien ik al 10 jaar het idee om dit te doen naar voor heb geschoven. Maar ondertussen zijn er heel wat nieuwe talenten die er bij komen. :)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 jun 2017, 13:41 
Suske en Wiske fan

Dit artikel kan aangepast en wel naar de spin-off sectie. Op deze site valt namelijk te lezen dat hij buiten de reeks valt. Ze gaan nu iedere december-maand 1 speciaal album uit brengen a la sos kinderdorpen. Ik vraag mij alleen af: Worden dit weer kort albums? En komen deze gewoon in de normale winkels te liggen (zoals Primera)? En wat wordt de prijs? Als de prijs en het aantal pagina's mij bevalt, dan koop ik hem misschien ook wel!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 jun 2017, 21:46 
Suske en Wiske Megafan

Henmii schreef:
Dit artikel kan aangepast en wel naar de spin-off sectie. Op deze site valt namelijk te lezen dat hij buiten de reeks valt. Ze gaan nu iedere december-maand 1 speciaal album uit brengen a la sos kinderdorpen. Ik vraag mij alleen af: Worden dit weer kort albums? En komen deze gewoon in de normale winkels te liggen (zoals Primera)? En wat wordt de prijs? Als de prijs en het aantal pagina's mij bevalt, dan koop ik hem misschien ook wel!

Dit wordt geen kort verhaal. Het album zal 48 pagina's tellen en kost 6,99 euro.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 jul 2017, 09:28 
Suske en Wiske fan

Oh, in dat geval ga ik hem misschien wel kopen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 03 dec 2017, 18:12 
Forum voor de Fans fan

http://player.yieha.be/read/9789002263750.html

Voila, de preview. :)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 dec 2017, 22:45 
Suske en Wiske Megafan

Wat een album! Zo'n doordacht verhaal! Echt een 10 op 10!
Trouwens, de Professor Barabas van Valkema doet me qua gezicht denken aan Willy Vandersteen. Maar dat kan aan mij liggen...

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 dec 2017, 18:41 
Suske en Wiske fan

Is er hier iemand die binnenkort nog naar een signeersessie gaat van Gerben? Ben hem gisteren misgelopen in Antwerpen (BEO stripwinkel) en had me graag een gesigneerd exemplaar gehad.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 12 dec 2017, 13:50 
Suske en Wiske fan

Over de gehele linie genomen vondt ik het een erg leuk verhaal, mooi getekend en met heel veel humor. Maar ja, het is allemaal wel aan de drukke kant en de humor is soms flauw (van de tekenaar van Elsje, waar ik geen fan van ben). Niet iedereen zal dit waarderen. Het verhaal eindigt ook niet zo sterk, meer op een komische noot. Ik vondt het wel de moeite waard, erg fris.

Als ze verstandig zijn bij WPG, dan kiezen ze ieder jaar de creme de la creme van Belgische, franse en nederlandse striptekenaars en schrijvers, met ieder hun eigen tekenstijl. Geen bekende Vlamingen en Nederlanders. Dat is een kunstje en ik denk niet dat ze kwa verhaal veel kunnen brengen (ik kan mij natuurlijk vergissen). Ben benieuwd wat ze volgend jaar brengen!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 12 dec 2017, 14:12 
Bezoeker

Gerben Valkema is een toptekenaar en maakte naast Suske en Wiske ook nog mooie striiphommages van bvb Guust Flater en Asterix Ik vertrouw het hem ook wel toe , dat hij een goed Robbedoes verhaal uit de tekenpen kan krijgen ; ook is hij 1 van de ongeveer 4 nieuwe tekenaars van de Bommel/Tom Poes verhalen, zoals ze soms verschijnen na de dood van Marten Toonder. Kortom, ik heb grote bewondering voor hem ; kom echter zelden iemand tegen die zijn Elsje strip leuk vindt en ben zelf ook geen fan van het wicht.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen