Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De grappen van Lambik 7
 Bericht Geplaatst: 30 dec 2006, 13:17 
Suske en Wiske Megafan

Vandaag heb ik De grappen van Lambik deel 7 gekocht (nieuwe reeks)

Wat me opviel was dat er achtertop niet zoals bij alle voorgaande albums stond: "En kijk alvast uit naar deel .."

Betekent dit dat dit het laatste album is?

Op de verschillende Suske en Wiske sites zie ik ook geen aankondiging voor een nieuw deel in 2007, terwijl dat bij Klein Suske en Wiske wel zo is.

Op de site van Studio Vandersteen staat ook nog eens:
De grappen van Lambik, deel 7
Net als in de vorige albums toont Lambik zich ook nu weer van zijn meest onhandige kant. Detective spelen, een stuntvis trainen of beeldhouwen, alles loopt verkeerd af! Ontdek de laatste grappige stoten van Lambik in dit zevende album uit de reeks.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 30 dec 2006, 15:38 
Suske en Wiske kenner

Ik denk het wel :cry: . Wat jammer! :cry:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 30 dec 2006, 15:53 
Forum voor de Fans fan

Ah, dat is leuk. Als ik de delen die ik mis ergens in een dump tegenkom ga ik ze maar kopen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 jan 2007, 01:12 
Suske en Wiske kenner

De prijs zou omhoog gaan (De prijs is toch altijd gelijk geweest aan die van Suske en Wiske ? en miv de 2de suske en wiske in Mei 2007 word dat € 4,50.) en mede daar door zou het best kunnen dat het album in Mei ipv April pas uitkomt en de aankondeging ook later of dat ze inderdaad stoppen.

Klein Suske en Wiske zal ook wel stoppen binnenkort,ik dacht dat ze goedkoper waren,maar die zijn al € 4,50 en zal wel met € 0,49 naar € 4,99 stijgen. Zijn ook duurder natuurlijk,omdat bij de normale S&W nog archief materiaal vast wel voor handen is en bij Klein S&W niet en minder oplage en verschijning.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 jan 2007, 09:34 
Suske en Wiske kenner

Ik heb anders de kelin suske en wiske voor 4,00 gekocht hoor. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 jan 2007, 12:03 
Forum voor de Fans fan

Er komt idd hoogstwaarschijnlijk geen 8ste deel meer.
Maar officieel werd dit nog niet bevestigd ...dus nog even afwachten, maar wel goed opgemerkt Aart-Teun :wink:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 jan 2007, 12:17 
Suske en Wiske kenner

Jammer, want ik vond ze opzich wel aardig...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 07 jan 2007, 18:12 
Suske en Wiske kenner

ZOJUIST HEB IK BERICHT GEKREGEN VAN DIRK STALLAERT DAT DE REEKS WORDT OPGEGEVEN. DE REDEN WEET IK NIET,
SPIJTIG WANT IK VOND HET EEN GOEDE REEKS...

:(

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 07 jan 2007, 19:00 
Forum voor de Fans fan

Reden? Zoals altijd...
Cijfers die tegenvallen, gebrek aan interesse. Wat zou het anders kunnen zijn?

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 08 jan 2007, 08:25 
Forum voor de Fans fan

Gilles schreef:
Reden? Zoals altijd...
Cijfers die tegenvallen, gebrek aan interesse. Wat zou het anders kunnen zijn?

Of het kan zijn dat Dirk zich liever richt op zijn eigen reeksen die ook bedoeld zijn voor een jong publiek.

Mieleke, Melleke, Mol

Maar met name

Plankgas en Plastronneke

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 08 jan 2007, 09:39 
DE Suske en Wiske freak!

Ik denk dat het bij de studio gewoon te druk is om nog speciaal aan 'De grappen' te werken. Overigens was Dirk niet de enige die daar aan werkte.

Vind het zelf wel jammer!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Berichttitel: Grappen
 Bericht Geplaatst: 08 jan 2007, 10:42 
Forum voor de Fans fan

Rikki zou het helpen om naar de studio een protest brief teverzenden om met grappen van Lambiek door te gaan,en de tros serie te stoppen!Of heb dat niets met elkaar te maken,zijn dat twee verschillende afdelingen.Want af en toe weet je niet meer waar de strips geschreven of getekend worden iedere geval ik weet het niet meer.Ik wacht altijd maar af als er weer wat op de markt komt,en waar het vandaan komt dat intereseerd me niet zoveel meer,het is niet meer zoals in het verleden dat je met spanning zit te wachten op het volgende album,nu is het kopen om je verzameling compleet te houden,want kwa verhaal is het niet meer zo spannend.Maar ja dat zou wel weer aan mijn liggen.

En hoorde en lees dat er wat verzamelaars gestopt zijn met verzamelen,dat zou ik nooit doen al is de kwaliteit nog zo slecht ik hou mijn verzameling compleet,dat heb ik die ouwe beloofd want die is er mee begonnen in 1948 en heb het over genomen in 1962,en dan zomaar mee te stoppen zie ik niet zomaar zitten,en trouwens sinds ik gestopt ben met werken is het voor mij een dag taak die verzameling.Dus moet er niet aan denken om dat zomaar aan de kant te schuiven.

Maar ik dwaal een beetje af van de mededeling zouden we er niet goed aan doen om nogmaals een briefje te schrijven naar de studio om de grappen van Lambiek te behouden en dan de tros serie te beeindigen.Ik hoor wel van jullie.

PS ik wil het ook wel doen namens de leden van de Suske en Wiske fanclub ,maar dan moet ik wel een goed keuring van jullie hebben via deze site.Groetjes vanuit het persburo in Axel. :wink: :wink:

rover12031@outlook.com

Profiel  

Berichttitel: Re: Grappen
 Bericht Geplaatst: 08 jan 2007, 13:48 
Die-hard fan

cees schreef:
Rikki zou het helpen om naar de studio een protest brief teverzenden om met grappen van Lambiek door te gaan,en de tros serie te stoppen!Of heb dat niets met elkaar te maken,zijn dat twee verschillende afdelingen.Want af en toe weet je niet meer waar de strips geschreven of getekend worden iedere geval ik weet het niet meer.Ik wacht altijd maar af als er weer wat op de markt komt,en waar het vandaan komt dat intereseerd me niet zoveel meer,het is niet meer zoals in het verleden dat je met spanning zit te wachten op het volgende album,nu is het kopen om je verzameling compleet te houden,want kwa verhaal is het niet meer zo spannend.Maar ja dat zou wel weer aan mijn liggen.

En hoorde en lees dat er wat verzamelaars gestopt zijn met verzamelen,dat zou ik nooit doen al is de kwaliteit nog zo slecht ik hou mijn verzameling compleet,dat heb ik die ouwe beloofd want die is er mee begonnen in 1948 en heb het over genomen in 1962,en dan zomaar mee te stoppen zie ik niet zomaar zitten,en trouwens sinds ik gestopt ben met werken is het voor mij een dag taak die verzameling.Dus moet er niet aan denken om dat zomaar aan de kant te schuiven.

Maar ik dwaal een beetje af van de mededeling zouden we er niet goed aan doen om nogmaals een briefje te schrijven naar de studio om de grappen van Lambiek te behouden en dan de tros serie te beeindigen.Ik hoor wel van jullie.

PS ik wil het ook wel doen namens de leden van de Suske en Wiske fanclub ,maar dan moet ik wel een goed keuring van jullie hebben via deze site.Groetjes vanuit het persburo in Axel. :wink: :wink:

Beste Cees

Dit forum heeft totaal niets te maken met de fanclub
De fanclub zijn heel andere personen die jouw aktie waarschijnlijk niet zullen ondersteunen

Persoonlijk vind ik het niet erg dat deze serie stopt - dit omdat ik er nooit iets aan gevonden heb

en zoals op een ander topic wordt gesigereerd dat klein sus en wis stopt dat geloof ik niet zo - dit is een goed lopende serie met een tekenaar die niet verbonden is aan studiofabriek Vandersteen.

Wat betreft de tros - nu ben ik even de draad kwijt wat je daarmee bedoeld.

Profiel  

Berichttitel: re tros
 Bericht Geplaatst: 08 jan 2007, 14:21 
Forum voor de Fans fan

Ik wou hier mee zeggen over de tros dat ze die serie stopte en dan de grappen van lambiek door laten gaan ,maar ik heb al vernomen dat er weinig steun te verwachten valt .Het was het proberen waard om met een schrijven de grappen van Lambiek proberen te behouden.Ik zelf vind het wel aardige albums om te lezen.Maar ja niet iedereen heb de zelfde smaak en daar moeten we ons er maar bij neerleggen.groetjes uit Axel

rover12031@outlook.com

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 08 jan 2007, 18:23 
DE Suske en Wiske freak!

Als jij dat jammer vind dan moet je een persoonlijke brief schrijven. Ieder voor zich eigenlijk.

Want als je aan SU vraagt of er afgelopen jaren nog klachten binnen zijn gekomen, dan is dat echt nihil. Terwijl er op het forum steen en been wordt geklaagd. Ik vind dat de klagers het heft in eigen hand moeten nemen en eens een briefje moeten gaan sturen naar SU ipv. dit forum ermee te vullen.

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen