Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: [Amoras-reeks] 1. Suske
 Bericht Geplaatst: 07 mei 2013, 19:08 
Forum voor de Fans fan

Vanmorgen binnen gekregen het nieuwe album Amoras deel 1.-Suske
Je wil het niet geloven maar hier schok ik van,vraag me zelf af ,welke leef tijds grens hadden ze in gedachten toen ze aan het verhaal begonnen,waarom zo mis makende taalgebruik in een album te vermelden,maar heb nu al voor mezelf besloten om deel 2 en de daar op volgende albums te laten schieten.Begrijp niet dat de Standaard uitgeverij zijn toch wel goede naam als uitgever mee in laat.En begrijp de erfgenamen van Suske en Wiske dat ze daar goed keuring aan hebben gegeven .Dacht dat Willy toch mede gedeeld had dat er niet gevoekt mocht worden en ook geen sexuwele op merkingen en beschrijvingen mochten plaats vinden in de albums,maar het is misselijk makend album als ik dit zo bekijkt en lees.Dus deze keer sla ik deze serie over hoop niet dat er ook boven de 300 albums verschijnen ,maar ja dat zal ik niet meer mee maken.Denk dat ik het album maar te koop zet,wat nogmaals misselijk makend.Het ergste vind ik nog ,als je het album open slaat dat de naam Willy Vandersteen boven aan prijkt,ik denk dat hij zich om draait in zijn graf.Erfgenamen jullie moeten je diep schamen om de naam Vandersteen zo te gebruiken.

rover12031@outlook.com

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 mei 2013, 20:10 
Moderator

Moeten ze zich ook schamen wanneer er in De Rode Ridder een druppel bloed valt en de naam Willy Vandersteen op de cover prijkt?

Moest dit in de rode reeks verschijnen, kon het natuurlijk niet door de beugel. Maar het is dan ook niet de rode reeks van Suske en Wiske. Het is de reeks Amoras, met als hoofdrolspelers "Suske en Wiske".

In het album "De Rinoramp" gebeuren er bloederige dingen dan dit. Daar wordt gemoord om winstbejag, in Amoras vloeit er bloed om te overleven.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 mei 2013, 20:13 
Suske en Wiske kenner

Kunnen die 2 Amoras topics die we nu hebben, niet samen worden gevoegd?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 mei 2013, 20:21 
Die-hard fan

Tja, Cees,

Ik ken het resultaat nog niet, maar morgen eerst.
Toch wil ik het niet afwijzen.
De gedachte erachter iets ouds in nieuw te veranderen is met andere stripreeksen ook gelukt, ook al sprak het niet iedereen aan.
Maar zoals gezegd, denk ik misschien morgen ook ze erover als jij.
Cees, misschien zijn we toch oud en ook conservatief geworden.
Ook al willen we het niet waar hebben.

Ik denk al bv. en dat is dit keer géén stripreeks, met gruwen aan de voortzetting van STAR WARS. Wat komt op ons toe?
Al is de regisseur J.J. Abrams de 2.0-voortzetting van Star Trek in 2009 gelukt, maar zal dat met STAR WARS ook zo zijn?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 mei 2013, 20:39 
Forum voor de Fans fan

AJG schreef:
Kunnen die 2 Amoras topics die we nu hebben, niet samen worden gevoegd?

Ik had eerder ook al voorgesteld om een subforum te maken omtrent "Amoras", zoals daar bv. "Verhalen" is.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 mei 2013, 20:42 
Forum voor de Fans fan

dentom schreef:
Moest dit in de rode reeks verschijnen, kon het natuurlijk niet door de beugel. Maar het is dan ook niet de rode reeks van Suske en Wiske. Het is de reeks Amoras, met als hoofdrolspelers "Suske en Wiske".

En dat blijft nu eenmaal hét punt, inderdaad. Hopelijk kan ik morgen de tijd vinden om een exemplaar in huis te halen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 07 mei 2013, 22:12 
DE Suske en Wiske freak!

We zijn jullie suggestie aan het overwegen voor een apart forum. Bedankt voor 't idee.

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 09:18 
Moderator

Nosferatu schreef:
Ik denk al bv. en dat is dit keer géén stripreeks, met gruwen aan de voortzetting van STAR WARS. Wat komt op ons toe?
Al is de regisseur J.J. Abrams de 2.0-voortzetting van Star Trek in 2009 gelukt, maar zal dat met STAR WARS ook zo zijn?

Kom, een grotere teleurstelling dan "The Phantom Menace" is simpelweg niet mogelijk.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 15:46 
Suske en Wiske Megafan

Heb hem meteen in huis gehaald. Ziet er in elk geval heel goed uit. Ga er vanavond eens goed voor zitten. De reacties tot nu toe zijn heel positief volgens mij!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 16:11 
Die-hard fan

ik ga vrijdag hem halen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 16:40 
Suske en Wiske kenner

Jahoor hij is binnen. De voorkant ziet er prachtig uit! Ben super benieuwd!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 17:43 
Die-hard fan

dentom schreef:
Nosferatu schreef:

Kom, een grotere teleurstelling dan "The Phantom Menace" is simpelweg niet mogelijk.

Ja, dat was ook al een teleurstelling! Daar heb je gelijk in en daarom ben ik nu nog skeptischer dan dat ik al bij "The Phantom Menace" was.

In Kerkrade is géén "Amoras" te vinden, noch de supermarkt noch de boekenwinkel. :x

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 18:11 
Suske en Wiske Megafan

Nosferatu schreef:
dentom schreef:
Nosferatu schreef:

Ja, dat was ook al een teleurstelling! Daar heb je gelijk in en daarom ben ik nu nog skeptischer dan dat ik al bij "The Phantom Menace" was.

In Kerkrade is géén "Amoras" te vinden, noch de supermarkt noch de boekenwinkel. :x

Ik heb medelijden met je :lol:

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 18:22 
Suske en Wiske fan

Ook al is het niet de rode reeks, de naam Suske en Wiske wordt gebruikt en dat kunnen er maar 2 zijn toch. Daarnaast de naam van Vandersteen op de kaft. Dan is het echt wel in strijd met Willy zijn testament. Best wel extreme verandering. Een aantal jaar gelden was een relatief kleine verandering van Marc verhagen al genoeg voor ontslag (ja ik weet wat er nog meer speelde) en dan kan nu opeens alles! Dat het een spin off is doet niet ter zake. De hoofdrol spelers zijn dezelfde. Ik vind het niet kunnen. DE jongere generatie zal er wel anders over denken.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 08 mei 2013, 18:39 
Forum voor de Fans fan

Irrelevant, het gaat immers niet over de rode reeks. Dat het om een randreeks gaat doet nu eenmaal wél terzake, dat is net het punt. 'k Begin eerlijk gezegd nu al wat moe te worden van al die loze commentaren. Mochten ze nu ook nog iets te vertellen hebben over wat er daadwerkelijk te lezen valt ...

Mijn mening volgt nog, vanmorgen in een haast kunnen meepikken. Ondanks het feit dat ik er heel vroeg bij was, bleken zowaar alle promo-kaders, stands, hangers enz. al besproken te zijn. Daar heb ik dus naast gegrepen. :(

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen