Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 27 nov 2014, 01:27 
Forum voor de Fans fan

Cees,

Ik weet nog dat je eerder schreef "Ik vind er geen reet aan." Uit nieuwsgierigheid vraag ik me af wat dan de motivatie is om deze dan toch te kopen. Puur verzamelplezier dan? Vervolledigingsdrang? (heb ik zelf ook) :)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 27 nov 2014, 07:42 
Forum voor de Fans fan

Je heb volledig gelijk ,heb vermeld vind er geen reet aan,en dat vind ik nog steeds,maar voor mijn is het gewoon het hebben van ,en dat ook de naam Willy van der Steen op de cover vermeld staat ,zo heb ik meer albums buiten Suske en Wiske en boeken waar de naam voormeld staat op de cover en deze week kan ik de gouden cover van dit album halen,en deze heb ik genomen om dat het een reclame album in mijn ogen is van wegen het 50jarige bestaan van de makro en deze is uit gebracht,en alleen makro Belgie en daarom ben ik gister dan ook naar Deurne (B) om het album in mijn bezit te krijgen,je moet er wat voor over hebben toch?Had ook naar Eekeren (B) kunnen rijden want daar kon je het gouden album laten signeren,maar daar had ik even geen tijd voor,dat komt wel een keertje.En dan vraag je je af waarom heb je dan de gouden album dan niet gelijk mee genomen,om dat deze al uit verkocht was,en heb toen een bon in moeten vullen,kan deze week op gehaald worden daar krijg ik nog een belletje over.Hoop dat het antwoord naar tevredenheid is.Groet uit een koud Axel.

rover12031@outlook.com

Profiel  

Bericht Geplaatst: 28 nov 2014, 11:46 
Forum voor de Fans fan

Zo, je hebt er inderdaad wel wat voor over. Maar zo gaat dat nu eenmaal bij echte verzamelaars. :) Het gouden album vond ik inderdaad wel een leuk iets. Ik hoop dat je vlot je beoogde items kunt bekomen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 08:08 
Bezoeker

Beste allemaal,

De introductie van de nieuwe reeks is niet onopgemerkt gebleven en veel verzamelaars hebben de super deluxe uitvoering kunnen bestellen (4 delen) ....nu is alleen binnen 1 dag de J-rom Makro uitvoering in Belgie uitverkocht i.v.m. beperkte oplage.

De gebruikelijke, schrikbarende prijzen via o.a marktplaats zijn weer actueel....net als bij de ABN Expeditie Robikson,Delhaize Trilogie en Broodzakken actie in Belgie...

Verwachten jullie dat deze Makro-uitvoering toch weer in aantallen op zal duiken op beurzen??

Ik hou mij aanbevolen voor een normale prijs!!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 08:31 
Forum voor de Fans fan

Goedemorgen Robvg,heb je bij de Makro dan geen tegoed bon in moeten vullen,om toch in bezit te willen komen van het gouden album ter gelegenheid van het 50jarige bestaan van de Makro in Belgie (Deurne)??En je had natuurlijk ook even naar Eekeren kunnen rijden,want daar werden de albums gesigneerd,maar kan het allemaal wel mooi vertellen aan je maar weet niet of je al mag rijden of dat je in de buurt woont,dus dat is allemaal maar gissen van mijn kant.Groet vanuit een koud Axel (Zeeuws-Vlaanderen).

rover12031@outlook.com

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 08:46 
Suske en Wiske Megafan

cees schreef:
Goedemorgen Robvg,heb je bij de Makro dan geen tegoed bon in moeten vullen,om toch in bezit te willen komen van het gouden album ter gelegenheid van het 50jarige bestaan van de Makro in Belgie (Deurne)??En je had natuurlijk ook even naar Eekeren kunnen rijden,want daar werden de albums gesigneerd,maar kan het allemaal wel mooi vertellen aan je maar weet niet of je al mag rijden of dat je in de buurt woont,dus dat is allemaal maar gissen van mijn kant.Groet vanuit een koud Axel (Zeeuws-Vlaanderen).

Cees ouwe Hagenees (dat rijmt :gek: ) Je hebt het over signeren maar ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dat door diegene gedaan zou worden die in dat J.Rom pak zat alleen kon hij met die gouden handschoenen geen pen kon vasthouden. :ownee: dus..................................

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 09:23 
Forum voor de Fans fan

Maar goed dat ik niet door gereden bent naar Eekeren,was ik mooi voor niets gereden,mijn was verteld de tekenaar aanwezig was voor een uurtje om dit album te signeren.Had het al vermeld volgende keer beter.

rover12031@outlook.com

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 09:39 
Bezoeker

Goedemorgen Cees,

Ik kan i.v.m. mijn werkzaamheden regelmatig uitwijken naar Belgie en had graag de bon ingevuld...zover is het nou ook weer niet..nog een mooi ritje ook!!

Echter kreeg ik te lezen dat de albums uitverkocht waren en wist niet van de tegoedbon...is het mogelijk om deze vandeweek ook nog in te vullen???Waarschijnlijk moet je ook gelijk een Makro-pas Belgie aan laten maken om uberhaupt iets te kunnen kopen???

Als de tegoedbon nog actief is aankomende week ga ik op pad en neem ik gelijk verzoeknummers mee voor verzamelaars....het is toch bijna Sinterklaas...!!

Een hele fijne dag in het koude Axel...groeten uit een warm Den Haag.. naast de verwarming.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 10:51 
Suske en Wiske Megafan

Beste forumleden,

Bij Makro heeft men mij verteld dat de oplage van dit album 500 exemplaren bedraagt! Deze worden over de 5 vestigingen verspreid, dus 100 exemplaren per vestiging. Op 26/11 waren deze zeker nog niet uitgeput; op de middag waren er nog maar slechts 20 besteld... Waarom de strips niet geleverd waren(?) kon men mij niet zeggen. Een bonnetje laten invullen, zoals Cees had vermeld, kon men op diezelfde moment doen. Wij worden dan nadien telefonisch verwittigd vanaf het moment de strips binnenkomen.

Met vriendelijke groet.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 12:31 
Forum voor de Fans fan

hier is hij dan (gold ) heb hem vandaag kunnen halen na dat ik telefoontje had gekregen ziet er zeer goed uit beide kanten .
Afbeelding
Afbeelding :D

rover12031@outlook.com

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 nov 2014, 19:33 
Forum voor de Fans fan

Je moet een Makro pas hebben om te kunnen kopen,en ben bang dat de actie al voorbij is betref het gouden album,maar je kan het altijd proberen,als je een pas aanvraag,en dat is het volgende probleem dan moet je woonachtig zijn in Belgie,of je moet familie of vrienden in Belgie hebben wonen die dan op dat adres een pas aan kunnen vragen,zal zeggen succes.

rover12031@outlook.com

Profiel  

Bericht Geplaatst: 30 nov 2014, 14:12 
Suske en Wiske Megafan

cees schreef:
Je moet een Makro pas hebben om te kunnen kopen,en ben bang dat de actie al voorbij is betref het gouden album,maar je kan het altijd proberen,als je een pas aanvraag,en dat is het volgende probleem dan moet je woonachtig zijn in Belgie,of je moet familie of vrienden in Belgie hebben wonen die dan op dat adres een pas aan kunnen vragen,zal zeggen succes.

De gouden J.ROM's zijn inderdaad al allemaal de deur uit.
Jammer - ik had er wel een via de reguliere weg gewild. Waarom zo'n klein aanbod? Irritante commerciële zetten...

Profiel  

Bericht Geplaatst: 26 mei 2015, 08:50 
Suske en Wiske fan

Tot nu toe vindt ik het heel matig. Het tweede deel is wel actie-rijker, en het is mooi getekend. Maar het is allemaal te Amerikaans (de namen) en cliche-matig, en heeft veel te weinig met Jerom de stuntman en/of Suske en Wiske te maken. De naam Jerom wordt alleen gebruikt om publiek te lokken. Ik verwacht dan ook dat deel 3 mijn laatste deel wordt. Amoras is veeel beter, maar het recentelijke deel is ook een beetje te grof naar mijn smaak.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 26 mei 2015, 09:54 
Suske en Wiske kenner

Ben het wel met je eens, had dit ook bij de topic over deel 1 geschreven. Als je het vergelijkt met Amoras, is deze reeks behoorlijk minder. Helaas vind ik het tekenwerk ook wat 'gehaast' wat erg jammer is, want ik weet hoe goed Molenaar 'Storm' tekent.
Maar goed we zijn 2 delen onderweg, wie weet heeft de schrijver geluisterd en wordt het eea verbeterd.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 27 mei 2015, 12:00 
Forum voor de Fans fan

Tekentechnisch ben ik wel tevreden over J.ROM, het is niet mijn stijl ... Maar als ik deze naast verscheidene goed lopende Amerikaanse comics zet, moet dit niet onderdoen. In tegendeel zelfs.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Forumoverzicht » Suske en Wiske » Spin-off reeksen