Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Striptekenen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 11 jul 2011, 06:03 
Suske en Wiske Megafan

WOW, wat mooi! Jack, euh Giraffe in the box :D
Erg mooi en erug leuk.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 11 jul 2011, 07:56 
Suske en Wiske Megafan

Wow tom die is echt KEIMOOI gewoon zeg!!! :shock: :D :D :wink:

ook heel mooi ingekleurd zeg!!!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 11 jul 2011, 12:34 
Moderator

dank u ;-)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 01:35 
Moderator

ik ben pukkelpop een beetje aan't verwerken op de moment...
deze tekening gemaakt van mijzelf en twee vrienden terwijl we wegvluchten uit de chateau tent nadat het meisje de vallende ingang op 15 cm gemist had en ik vast kwam te zitten achter een touw (of een band) tijdens het door het geraamte kruipen van de gevallen ingang

Afbeelding

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 07:07 
Forum voor de Fans fan

Blij dat je nog in ons midden bent. :bier: :bier:

rover12031@outlook.com

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 09:01 
Suske en Wiske kenner

Ik heb de (heel veel) amateurbeelden gezien. Verschrikkelijk wat daar gebeurd is en wat een kracht de natuur kan hebben.
Ondanks dat het onderwerp zeer naar is, vind ik de tekening zeer mooi.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 10:11 
Suske en Wiske Megafan

Het is mij allemaal voorbij gegaan, ik heb er niets van gehoord. Ik had ook de TV de hele week niet aan.
Zo te lezen en nu te zien hebben jullie veel mazzel gehad. Maar toch is het altijd weer erg wat er gebeurd.

Beetje raar om nu te zeggen dat het een toffe tekening is. Maar dat is het wel, erg mooie tekening!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 10:34 
Moderator

dank je :)

op dit filmpje "zie" je ons de chateau tent binnenlopen
op 1m16 de jongen op de voorgrond, op 1m24 ik en het meisje

http://www.youtube.com/watch?v=okyx6Hbp ... r_embedded

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 10:41 
Admin

We zullen allemaal wel de beelden op TV gezien hebben en hoewel die al een verschrikkelijk beeld geven, zal de werkelijkheid nog vele malen erger zijn geweest. Ook deze tekening geeft veel weer van de natuurkrachten die zijn losgelaten en de paniek daarop, maar ik vermoed dat voor diegenen die er niet bij zijn geweest, het nooit te bevatten zal zijn. Tom en alle mensen die erbij betrokken zijn, veel sterkte!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 11:46 
Suske en Wiske Megafan

Ik heb net gehoord dat de KNMI een Weeralarm had uitgeroepen en de organisatie er geen gehoor aan gegeven heeft.
De organisatie zegt nu er geen schuld van te hebben want ze wisten van niets. Erg zwak, al die slachtoffers en na bestaanden moeten er maar mee leven.

Ik ben altijd al een fan van festivals geweest. Ik hoop dat de organisatie nu dan alsnog bekend en de schuld op zich neemt. Anders mag het wat mij betreft afgelopen zijn met die organisatie. Want dit is wel heel erg.

Ik heb de film net gezien, wat een ravage, gruwelijk.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 12:41 
Moderator

MacRace schreef:
Ik heb net gehoord dat de KNMI een Weeralarm had uitgeroepen en de organisatie er geen gehoor aan gegeven heeft.
De organisatie zegt nu er geen schuld van te hebben want ze wisten van niets. Erg zwak, al die slachtoffers en na bestaanden moeten er maar mee leven.

ik was daar en steun de organisatie, het weeralarm kan maximum anderhalf uur op voorhand afgeroepen zijn geweest en dan krijg je geen 60 000 man weg, het enige wat je dan kan doen is hopen dat de storm het festival mist. Als je gaat afroepen: "er komt een orkaan, iedereen moet weg" zouden er gewoon simpelweg honderden doden zijn gevallen puur omdat ze vertrappelt zouden zijn.

De journalisten gooien ook bakken kritiek op Chokri en de organisatie wegens te weinig communicatie, dat is dikke BS want die journalisten zijn gewoon op hun teen getrapt dat ze noch het festival, noch de camping op mochten. Wat ik een dikke pluim vind voor de organisatie, je wil niet in de huidige chaos, op nationale tv wat hysterische 18 jarigen met een verzopen tentje in oorlogsgebied tonen want dan staat binnen het half uur heel de Belgische ouder beweging in Kiewit om zijn of haar kind op te halen en lopen ze alleen maar in de weg van de ordediensten en de ambulances die op dat moment nog vollop aan en af aan't rijden zijn.

Net zoals de kritiek op dat er niet genoeg communicatie was tegenover de festivalgangers, wederom, ik was daar ook, we kregen geen informatie, maar hadden wel in de mot dat het festival afgelopen was, er was een exodus bezig en ook wij waren van plan daar de nacht door te brengen om de volgende dag rustig te vertrekken (wegens een onstabiele boom vlak bij onze kurkdroge tent, werd ons vriendelijk doch onder lichte dwang gevraagd om zo snel mogelijk ons uit de voeten te maken), maar dus, op dat moment is de ingang van dat festival een plek waar ambulances, brandweer en politie aan en af rijden, ondertussen is daar een goede 3 000 tot 10 000 kinderen aan het vertrekken terwijl je tot je knieën in het slijk staat. Als je dan tegen de overige 40 000 kampeerders gaat zeggen: "ga maar naar huis", dan staan die binnen de 10 minuten mee aan die ingang en dat wil je niet.

Het is verschrikkelijk voor de ouders thuis die angstvallig zaten te wachten (ik heb mijn ouders en een vriend die de rest moest verwittigen al om 19u04 kunnen verwittigen dat we allemaal in orde waren), maar hoe begrijpelijk dat dat mens die op tv zit te wenen dat ze al 4 of 6 keer naar de parking is gelopen op zoek naar haar dochter ook is, dat mens loopt in de weg en had thuis moeten zitten wachten. De organisatie heeft op de beste manier mogelijk gehandeld en de kritiek van "ze hadden het kunnen weten" gaat langs geen kanten op omdat de schaal waarop actie ondernomen moest worden om er nog iets aan te kunnen doen veel te groot was.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 17:16 
Die-hard fan

Hoi Tom, fijn dat je nog tussen ons bent!

Goh, ik heb hier in Aken ook dezelfde donkergroene wolken zien optrekken binnen een paar secondes en daarna... was de hel los! Dat zal ik niet snel vergeten!
Maar dat drama op Pukkelpop is niet daarmee te vergelijken! :huh?:

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 19:09 
DE Suske en Wiske freak!

Sfeervolle 'snelle' schets! Ga je 'm nog uitwerken in inkt?

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Bericht Geplaatst: 21 aug 2011, 21:27 
Moderator

misschien, hangt van m'n goesting af :D

Profiel  

Bericht Geplaatst: 11 dec 2011, 20:10 
Moderator

Mijn jaarlijkse kerstkaart:
Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Forumoverzicht » Anders » Striptekenen