Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Striptekenen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 18 mei 2011, 15:46 
Die-hard fan

Inderdaad goed bezig. Kom maar op met de rest.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 24 mei 2011, 11:56 
Suske en Wiske Megafan

Inmiddels zijn Lambik en Jerom in de tekening. de wereld ziet er grouw en somber uit. Lambik kan Jerom niet vinden. 'Huuulp!!!' hoort Lambik ergens roepen. Lambik gaat op het hulpgeroep af en ziet dat er 2 Jeroms aan het vechten zijn. Hij kan de Jerom's niet onderscheiden en een van de 2 Jeroms wint. Dus dan weet Lambik dat hij samen met de sterke Jerom op zoek moet gaan naar ander leven in deze wereld. Lambik denkt dus dat die Jerom die hij nu meeneemt de echte is... Maar Lambik weet niet dat hij met de neppe er vandoor gaat en de echte Jerom achterlaat... Hij weet ook niet dat de echte Jerom ineens zijn krachten had verloren...!
Nosferatu schreef:
Inderdaad goed bezig. Kom maar op met de rest.
heb ik nu gedaan!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 24 mei 2011, 13:35 
Suske en Wiske Megafan

Willen jullie me in plaats van 'Scottyboy11' gewoon Scott noemen? :)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 24 mei 2011, 13:49 
DE Suske en Wiske freak!

Nou kom maar weer op met de rest!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Bericht Geplaatst: 24 mei 2011, 16:24 
Suske en Wiske Megafan

Lambik loopt met Jerom door het eenzame land. Dan zien ze een kasteel.'Mijn bezit!' Lambik vraagt hoe hij ineens aan dat enorme kasteel kwam. De neppe Jerom zegt: 'Kwam net man aan en vroeg om zijn kasteel te kopen, en heb ik gedaan...'' '' Oke dan, laat het kasteel maar zien! Trouwens, heb JIJ dat kasteel speciaal voor ons gekocht? Voor in te wonen? Dát noem ik nou goede vriendschap.'' '' Euh, jaa...'' zegt Jerom als ze inmiddels het kasteel binnen gelopen zijn. ''HMMM!!!'' Lambik ziet dat Wiske vanaf top tot teen vastgebonden zit aan de muur. 'WISKE!!!!' schreeuw Lambik het uit en rent naar Wiske toe. 'HMMMM!NP JRM !!'' probeert Wiske te zeggen. ''Wacht eens even?? Hoezo ben jij niet blij dat je Wiske gevonden hebt... ...en hoezo hangt zij aan de muur vastgebonden?'' ondervraagt Lambik hem. ''Nou, deet nogaaal.. euh... vervelend!'' Lambik gelooft hem maar half. 'Kom mee... lopen naar kantoor... '' zegt 'Jerom'. Lambik ziet dat in z'n kantoor allemaal machines en apparaten staan. 'Wauw!' zegt Lambik, 'Waar heb JIJ die nu voor nodig?'' '' Heu,... heb ik gekregen van verkoper... gaf me dat cadaeu!' zegt 'Jerom. ''En wat ga je er allemaal mee doen?'' vraagt Lambik. 'DENK JIJ NU??GA DE HELE WERELD VEROVEREN NATUURLIJK!!!HAHAHAHAHA!!!!'' schreeuwt 'Jerom' het uit. 'Haha, grappig grapje, hahaha!'' Lambik dacht dat het als grap bedoeld was... 'Euh... ja, grappig he...?' zegt 'Jerom'. Inmiddels thuis... Tante Sidonia zit in een mosterdvoetbad en ze is enom verdrietig maar Suske probeert haar gerust te stellen maar de prof komt eraan en heeft slecht nieuws. 'Lambik en Jerom blijven lang weg!' zegt hij tegen Suske en Sidonia. 'Heb je dan geen aparaat ofzoiets waarmee je terug kunt gaan naar de gewone wereld kunt gaan? ' vraagt Suske. 'Oh nee! Dat ben ik juist vergeten te maken!'zegt Barabas. 'ÍIIII!!!'Sidonia krijgt weer een zenuwtoeval.

MAAR HOE ZIT HET MET DE ECHTE JEROM DIE ACHTERGELATEN IS IN HET EENZAME LAND? DAT KOM JE DE VOLGENDE KEER TE WETEN!!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 24 mei 2011, 16:38 
Suske en Wiske Megafan

Je maakt het wel spannend Scotty 8)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 24 mei 2011, 16:49 
Suske en Wiske Megafan

Ja he? 8)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 26 mei 2011, 09:14 
Suske en Wiske Megafan

Jerom is verlaten achter gebleven. 'War ben ik...?' 'oh ja, alles komt terug... ben in duistere wereld... was in gevecht met soort kloon... Moet Bik waarschuwen! '' Bij Sidonia thuis zit Sidonia te huilen en te huilen. 'Oh Suske, alleen jij en ik en de prof zijn er nog! Wat moeten we nu doen....!! SNIK SNIK! 'Sidonia, breng mij eens thee.' zegt de professor die een apparaat aan het maken is om terug te komen. 'SNIK SNIK... komt eraan professor...'' zegt Sidonia snikkend. '' Hier is 'ie...'zegt ze. 'Oei! ik struikel!' Sidonia valt over de klankentapper en nu gaat de thee over het bijna afgemaakte nieuwe apparaat heen! 'Oh, Sidonia, wat doe je nu?? Nu kan ik helemal vanaf voor af aan beginnen! GRMBL!...' In de duistere creatie ondertussen in het kasteel... 'Lambik, ik vind je echt een persoon die met me meeleeft!' zegt Jerom. 'De anderen hebben mij allemaal niet lief! Maar straks wel... hahahahaha..!'' 'Hoezo straks?' zegt Lambik. SNOK! Lambik word naast Wiske opgehangen (niet echt opgehangen aan de keel :) ). 'Wat heeft dit te betekenen?' zegt Lambik. 'Ik heb jou nu ontvord en je vrienden zullen je nu nooit meer terugvinden... tenzij...' zegt 'Jerom'. 'Tenzij wat?' vraagt Lambik. 'tenzij..''
Dat lees je de volgende keer!!!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 27 mei 2011, 16:00 
Suske en Wiske Megafan

...'tenzij accepteert dat ik bij elk klusje je geld geef...' 'Geld? Dat klinkt aantrekkelijk!' 'Oké, ik ga akkoord. Hoeveel geef je me dan per klus?' zegt Lambik. '2000 gouden klompen. Heb er nog zo'n miljard in voorraad.' 'Vertel me, wat moet ik als eerst doen?' vraagt Lambik. 'Eerst me helpen Wiske met een spuit in slaap te brengen.' zegt 'Jerom'. 'Wat?! Met een spuit? NOOIT!! Daar zit zeker een giftig middeltje in!' zegt Lambik tegen 'Jerom'. 'Rustig, rustig', zegt 'Jerom', 'is alleen middeltje waardoor ze zachtjes in slaap gaat vallen.' 'Oké ! Mij best!' Lambik reageert erop alsof dát wél de normaalste zaak ter wereld is. Lambik en 'Jerom' komen uit het kantoor naar Wiske toe die schrikt omdat Lambik een spuit in zijn handen heeft. 'Hier Wiske, hier is een middeltje waardoor je effe gaat slapen...' zegt Lambik. 'J HBT J ZKR LTN OMKPN!!! KMP D HT NIT! PLSE!!!' 'Wat?' 'D HT NITTT!!!!' 'Wat zei je? Doe het nu? Oké!' 'Daar gaat hij dan... Lambik schrikt als de valse Jerom hem verraden heeft. 'Verrader! Ze valt helemaal niet in slaap! WAT IS DIT GOEDJE IN GODSNAAM?! EEN VERKLONER-IETS?' Lambik test de spuit op zichzelf. 'NIET DOEN!!!' Dan komt er ineens uit Lambik een soort... 'K weet niet... EEN KLOON?! Lambik schrikt zich een hoedje als hij zijn 'dubbelkloonganger' ziet. Maar echter ziet hij er nogal gek uit. 'Sorry,' zegt de valse Jerom,' niet altijd lukt het om met een spuit van iemand een kloon te maken. 'BLRGGG. BLUGA BLUGA!' zegt de mislukte kloon van Lambik en er komt slijm uit zijn mond. 'Wat een vernederende vernedering! Ik EIS een nieuwe kloon!'schreeuwt Lambik. 'Sorry, vind hem wel bij je passen, Bik!' 'Maar als ik een spuit gekregen heb en nu een slijmende kloon heb, waar blijft de kloon van Wiske dan?...' TIK TIK! Iets of iemand tikt Lambik op zijn rug. 'WAAH!!! IK SCHRIK ME EEN WISKE-KLOON!' 'Hallo, baas!' zegt Wiske-kloon. 'Zie, deze is WEL gelukt.' 'Was namelijk te bedoeling om slimme kloon te bedenken, die luistert naar MIJ, NIEMAND MINDER DAN... DE SPITSE SPIERBUNDEL!!!!! HAHAHAHAHA!! 'Hoezo 'Spits'?!'vraagt Lambik. 'VERTEL IK VOLGENDE KEER WEL!'

Profiel  

Bericht Geplaatst: 28 mei 2011, 08:11 
Suske en Wiske Megafan

Gaat steeds leuker worden :bier:

Profiel  

Bericht Geplaatst: 28 mei 2011, 15:50 
Suske en Wiske Megafan

Dankje :)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 29 mei 2011, 10:33 
Suske en Wiske Megafan

Alweer bij Barabas thuis...

'Hij is af! Alweer! Maar nu heb ik maatregelen genomen!' zei Barabas. 'Hier is uw koffie, Batrabas! OEPS!! Ik struikel over de Dimenscoop![*]'zegt Sidonia. 'Geen zorgen, ik heb maatregelen genomen!' zegt Barabas.'Maar professor, hoezo wordt u niet boos?' Zegt Sidonia. 'Ik werp de Tekeningterughaalmensenuittekening- :) laser in de schoonmaakton. Die heb ik intussen gemaakt. Ik werp hem erin, de laser komt in een laag met watten terecht onderaan de schoonmaakbak, een zuiger zuigt de uitvinding op, zonder dat het beschadigd wordt, gaat zo door de stoffers heen op het schoonmaakmiddel af, die spuit hem af met schoonmaakmiddel, en zo komt het bij de mechanische theedoek, die droogt hem af, gaat door een buis door het plafond heen en valt vervolgens neer in mijn handen. Grappig hè? En zo kan je voorkomen dat ik helemaal van voor af aan moet beginnen!' 'WAUW! Dat is even handig! Mag ik het ook eens gebruiken voor als wij een grote vaat hebben?' Ondertussen in het kasteel van de spitse spierbundel... (dat is dus het kasteel van de neppe Jerom...) 'Weet nu waarom ik bijnaam heb als SPITSE spierbundel? Omdat mijn karakter spits is!Ben precies, wil alles perfect hebben, duid geen POTTEKIJKERS in buurt! Niets of niemand mag mij tegenhouden voor wat voor een duistere zaakjes ook doe!' zegt de spitse spierbundel tegen Lambik. 'Oh, jawel hoor!' de echte Jerom staat ineens achter de neppe. 'HELP!!! VLUCHTEN!!!' de neppe Jerom gaat er vandoor! 'Maar..!Hoef helemaal niet te vluchten! Nu ik krachten van echte Jerom in mijn bezit heb, hoef ik niet te vluchten! HEB NU AL ZIJN KRACHTEN!! Jij deed maar alsof je nog krachten had maar was niet zo! Jij wou proberen mij bang te maken maar is niet gelukt! De echte Jerom geeft het niet op. 'Wil nog wel strijd aangaan met jou!' 'HAHAHAHAHA! Lukt je toch niet!! Zegt de spitse spierbundel. 'Oh nee? Zullen nog wel zien! Na een hoop gevecht wint de echte Jerom.Lambik is boos op de echte Jerom. 'Je had moeten verliezen, dan kreeg ik duizenden goudstaven!!'zegt Lambik. 'Leuke vriend ben jij!! Laat ook maar zitten! Bik wil liever goudstaven dan vriend! Ik ga weg!'zegt Jerom. 'Nee! Wacht....!

Profiel  

Bericht Geplaatst: 01 jun 2011, 13:59 
Suske en Wiske Megafan

Rikki - Erik schreef:
Nou kom maar weer op met de rest!

Zou ik het nu wel doen niemand reageert dus doe ik het gwn voor niks! :huh?:

Profiel  

Bericht Geplaatst: 01 jun 2011, 14:00 
Suske en Wiske Megafan

Except MacRace...

Profiel  

Bericht Geplaatst: 01 jun 2011, 14:28 
DE Suske en Wiske freak!

Nu verwachten ze niets anders dan dat je door blijft gaan, zonder dat ze je hoeven aan te moedigen ;)
Maar Scott, laat je daardoor niet stilvallen, ik ben reuze benieuwd hoe het verder gaat!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Forumoverzicht » Anders » Striptekenen