Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Striptekenen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Wat vinden jullie van "De Wrede Walkuren";
Geweldig 39%  39%  [ 15 ]
Leuk 26%  26%  [ 10 ]
Wel aardig 5%  5%  [ 2 ]
Geen mening 11%  11%  [ 4 ]
Matig 0%  0%  [ 0 ]
Slecht 5%  5%  [ 2 ]
Dat kan ik beter! 5%  5%  [ 2 ]
Eerst wel leuk, maar nu niet meer 0%  0%  [ 0 ]
Eerst niet zo leuk, maar begin het steeds leuker te vinden 8%  8%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 38

Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 11 sep 2004, 17:03 
Die-hard fan

De verklaring komt nog, ergens voorbij deel 30

Mijn Dvd Collectie

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 11 sep 2004, 20:50 
Bezoeker

:idea: Super dit verhaal zeg lees het nu voor het eerst en ben ook heel benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren.
Goed gedaan zie er allerlei beelden bij maar kan absoluut niet tekenen dus dat doe ik niemand aan;).
Het is soms wat "langdraadig"maar dat komt natuurlijk doordat je de omgeving etc moet schetsen normaal zou je dat in een tekening sneller kunnen uitbeelden.
Heel veel succes met schrijven.......................

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 sep 2004, 21:00 
Die-hard fan

Deel: 27

Het halve laboratorium ligt in puin, kasten zijn overhoop gehaald, uitvindingen zijn gesloopt en de vloer ligt bezaaid met rommel. Suske vind professor Barabas in totale shock bij de teletijdmachine en brengt hem bij zinnen. “dit is werk van de Walkuren, ik weet het zeker”, zegt professor Barabas. “Ik ga de Gyronef klaar maken, jullie vertrekken naar Denemarken”. Jerom en Suske pakken de spullen die ze nodig hebben en met zijn drieën maken ze de Gyronef gereed voor vertrek. Ondertussen komt ook Wiske het laboratorium binnengelopen en vraagt: “Wat is hier aan de hand?”. Suske vertelt Wiske over de inbraak en de verdwijning van de ketting. Wiske voelt zich schuldig voor het stelen van de ketting, maar kan zich niet herinneren dat ze er zo’n puinhoop van gemaakt heeft. Ze besluit maar niets over haar nachtelijke uitstapje te vertellen en maakt zich klaar voor vertrek.
Na een uur is alles gereed voor vertrek en de professor instrueert onze vrienden. Ze krijgen de portable teletijdmachine met zich mee en genoeg voedsel voor twee weken. “Gaat u niet mee, professor”, vraagt Wiske. “Nee Wiske, ik blijf hier om de boel op te ruimen”. “Intussen zal ik contact met jullie houden en contact op nemen met collega professor Ebos, een expert op het gebied van de Germaanse Mythologie”. Met Jerom achter het stuur vertrekken onze vrienden naar Denemarken.
Wiske pakt Schanulleke uit haar tas en zet haar op haar schoot. “Wat vind jij van deze ketting, zal ik hem om doen of niet?”, vraagt Wiske aan Schanulleke en laat haar de ketting zien. Wiske haalt ongezien de ketting uit haar tas en doet hem om en verbergt het onder haar shirt. Wiske pakt Schanulleke weer op en loopt met haar naar het raam toe. Tot haar grote verbazing ziet ze in de verte een paar rare wezen aankomen. Het lijken wel gevleugelde paarden met vrouwelijke ruiters erop. “Suske, Suske, kom eens kijken”, roep Wiske. Suske komt naar het raam gelopen en ziet de gevleugelde viervoeters steeds dichterbij komen. “Jerom, volgens mij komen de Walkuren onze kant op”, zegt Suske in paniek. Jerom zet de Gyronef op de automatische piloot en klimt het dak van de Gyronef op. “Vervelde tantes, zal eens lesje leren”, zegt Jerom en grijpt een van de viervoeters bij haar voeten en slingert deze in de rondte en laat haar los. Met Walkure en al raakt de viervoeter de anderen en de hele groep raakt uit balans. Jerom weet nog een paar klappen uit te delen en dan vertrekken de walkuren weer. “Slap volk, niet veel soeps”, bromt Jerom en klimt weer terug in de Gyronef. “Jerom, Jerom, we zijn geraakt!”, roept Wiske in paniek. “Roest, vliegende viervoeters weer brokken gemaakt”, merkt Jerom op en verlaat voor de tweede keer de Gyronef. Hij grijpt het toestel vast en zorgt ervoor dat de Gyronef veilig land.
Suske en Wiske stappen uit de Gyronef en vragen aan een voorbijganger waar ze precies zijn. Na een kort praatje komen ze erachter dan ze in Noorwegen beland zijn. Met flinke motorpech en een flink aantal kilometers verwijdert lijkt het erop dat onze vrienden niet op tijd in Denemarken gaan komen.

preview deel 28:

Odfella loopt naar Sidonhilde toe en zegt haar dat ze moet oppassen voor de gevolgen van haar daden. “Je mag dan wel geen echte Walkure wezen, Odin stal je straffen als geen ander”, zegt Odfella tegen Sidonhilde. Sidonhilde geeft Odfella haar gelijk en gaat het toverzwijn klaarmaken voor de Einherjar in de ketel van overvloed. Odfella gaat een andere kant uit en volgt Isolde op haar weg naar het gevangenen kamp.

Mijn Dvd Collectie

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 sep 2004, 09:06 
Admin

Je zult me wel een zeur vinden en pietluttig, maar ik heb toch een opmerking: Als je naar Denemarken gaat, kom je volgens mij niet over Noorwegen, maar alleen over Duitsland, tenzij je een behoorlijke omweg maakt.
Je zei dat je commentaar wilde en dit is het enige wat ik op dit deel kon verzinnen. Conclusie: het is gewoon weer een goed deel :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 sep 2004, 15:08 
Die-hard fan

Door de aanval van de Walkuren zijn ze blijkbaar uit de koers geraakt! ;)

Mijn Dvd Collectie

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 sep 2004, 16:26 
Forum voor de Fans fan

Dit heeft er niet zoveel mee te maken, maar ik zat gisteren op Cartoon Network Courage te kijken en daar ging het ook over de walkuren :D Hier waren het erg grote dikke jodelende vrouwen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 sep 2004, 18:20 
Suske en Wiske Megafan

dat heb ik ook gezien :D

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 okt 2004, 15:46 
Die-hard fan

Deel: 28

Op Walhalla komen de Walkuren terug van hun aanval op de Gyronef. “Sidonhilde, je moet beter oppassen met wat je doet”, zegt Isolde tegen Sidonhilde. “Je hebt ons in groot gevaar gebracht, Odin zal razend wezen!” Sidonhilde keert Isolde de rug toe en loopt naar de Einherjar toe. Isolde(‘Germaans: heersend met vaste hand’) loopt geërgerd weg van de andere Walkuren op weg naar het gevangenenkamp.
Odfella loopt naar Sidonhilde toe en zegt haar dat ze moet oppassen voor de gevolgen van haar daden. “Je mag dan wel geen echte Walkure wezen, Odin stal je straffen als geen ander”, zegt Odfella tegen Sidonhilde. Sidonhilde geeft Odfella haar gelijk en gaat het toverzwijn klaarmaken voor de Einherjar in de ketel van overvloed. Odfella gaat een andere kant uit en volgt Isolde op haar weg naar het gevangenen kamp.
Het is erg rustig en Odfella kan Isolde makkelijk volgen. Isolde opent de poort van het kamp en Odfella kan niet verder omdat Isolde de deuren weer sluit. Odfella tuurt door de tralies en volgt Isolde vanaf een afstand, maar verliest haar uit het oog wanneer ze een van de bunkers binnen gaat. Isolde komt de bunker binnen, waar vandaag net iemand is binnen gebracht. Isolde’s blote voeten zorgen ervoor dat het stro op de grond kraakt en ze loopt richting de kooi, waar een licht verwilderde man onder een oude deken ligt. Isolde gaat voor de kooi staan en roept: “Sta op Sigurd!, laat mij u aanschouwen”. De man komt onder de deken vandaan en gaat voor Isolde staan. Isolde komt de kooi binnen en loopt rondjes om Sigurd en bekijkt hem aandachtig. “Mm, je lijkt op Arthur (Keltische held red.), maar of je geschikt bent om een Einherjar te zijn weet ik niet”. “Kent u Arthur, dat is mijn broer”, zegt de man. Isolde wordt boos en voelt zich in de maling genomen. “Sigurd gedraag je als een echte man, ik herken je niet”, zegt Isolde krachtig. “Sigurd, Sigurd?, Lambik is de naam, mijnheer Lambik voor u”, zegt Lambik. Isolde begint zich op te winden en roept de bewakers. “Stuur deze man door naar het hiernamaals!, hij is ongeschikt als Einherjar”. De bewakers pakken Lambik bij zijn armen en sleuren hem mee. Dan komt een andere Walkure de bunker binnen: “Wacht, laat hem gaan!”.

KIJK OOK NOG EVEN NAAR DE CODE IN DEEL 26 - inkoppertje

Mijn Dvd Collectie

Laatst bijgewerkt door Chris Hoogeveen op 28 okt 2004, 16:07, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 okt 2004, 15:50 
Suske en Wiske kenner

Hoi Chris

Klopt het dat er delen missen van jou verhaal ;)

Zo maak je het wel spannend :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 okt 2004, 15:50 
Forum voor de Fans fan

Ligt het aan mij, of mis ik deel 28 en 29??

Verder goed verhaal, Chris.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 okt 2004, 16:08 
Die-hard fan

Sorry Foutje.

Deel 28 staat er nu, later zal deel 30 er weer komen, ná deel 29!

Mijn Dvd Collectie

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 29 okt 2004, 19:15 
Admin

Chris, of je maakt een hele grote sprong nu, of er mist nog steeds een deel. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen. Het is alweer even geleden en misschien moet ik het hele verhaal nog eens terug lezen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 29 okt 2004, 19:19 
Die-hard fan

Nee dat lijkt misschien zo. Dit beschrijft een situatie op het zelfde moment, maar op een andere plaats!
De walkuren hebben net Jerom en co aangevallen en ze zijn daarna weer terug gegaan naar Walhalla. Jerom en co zijn gelukkig veilig geland in Denemarken

Mijn Dvd Collectie

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 14 jan 2005, 18:53 
Suske en Wiske kenner

Wanneer krijgen we weer eens een volgend deel Azurill :wink:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 14 jan 2005, 19:08 
Die-hard fan

Pff... Geen idee.
Ik wil is alles voor school een beetje op orde krijgen.
Misschien als ik het rustig heb schriijf ik nog wel verder.

Maar ik kan natuurlijk nog wel een deel wat ik al geschreven heb plaatsen.

Deel: 29
Isolde draait zich om en ziet dat een andere Walkure de bunker is binnengekomen. “Zo Odfella, dat jij hier nog binnen durft te komen”, zegt Isolde tegen Odfella. “Je brengt me slechte krijgers, ook hij is geen Einherjar”. Isolde wijst naar Lambik en laat de wachters hem meenemen. Odfella grijpt een van de wachters bij de arm en zegt: ”Laat hem gaan, ik zal er voor zorg dragen dat hij een echte Einherjar zal worden”. Isolde kijkt op en gebaart de wachters Lambik los te laten. “Goed, je hebt 7 dagen de tijd om te bewijzen dat hij een echte Einherjar is, anders stuur ik jullie beide naar het hiernamaals!”, zegt Isolde en loopt richting de uitgang van de bunker en op het moment dat ze de deur uit wil lopen draait Isolde zich. “Hierbij waarschuw ik je ook, Sidonhilde scherp is het oog te houden. Nog 1 blunder en Odin zal haar eeuwig laten slapen in De Ring van Vuur!” Isolde loopt, vergezeld met de wachters, de bunker uit en gooit de deur met een harde klap dicht. Ondertussen helpt Odfella Lambik overeind. “Lambik, het spijt me dat ik je hiernaartoe heb laten halen, maar hier ben je veilig zolang je je voordoet als een Einherjar”. Lambik kijkt Odfella met een onwetende blik aan en veegt het stof van zijn kleren af. “Ik kan het je allemaal uitleggen, maar niet nu”. “Ik kan je alleen zeggen dat je naar het trainingskamp moet om opgeleid te worden tot Einherjar, net als Jerom” Odfella kijkt Lambik overtuigend aan en sleept hem vervolgens aan zijn arm mee naar buiten. Als ze buiten zijn rukt Lambik zich los van Odfella en houdt haar de wacht aan. “Wat is hier nu eigenlijk aan de hand, wat is er met mijn broer gebeurt en hoe zit het met de rest”, zegt Lambik licht geraakt. Odfella laat een diepe zucht en gaat zitten op een van de stenen naast de bunker. Odfella staart naar de grond en maakt met haar tenen kringetjes in het zand. Lambik die demonstratief is blijven staan, staat ongedurig met zijn voet te trappen. “Waar moet ik beginnen…”zucht Odfella en veegt een lok uit haar gezicht. “Vlak voor Sidonia’s verjaardag kreeg ik via de Bassilius Orde te horen dat er 1 van de 5 ‘Hangers van Odin’ verdwenen was’. Wie deze ketting draagt zal een Walkure worden, maar dit effect is niet definitief mits de ketting binnen 7 dagen van de hals van de drager wordt verwijderd. Helaas is dat niet het grootste probleem. De wederkeer van de Walkuren en hun eindstrijd zal een regelrechte wereldramp worden”. De Bassilius Orde is direct een zoekactie gestart, maar er was geen spoor van de ketting. Tot we een week geleden bericht kregen van een van onze contactpersonen in België. Hij meende de snoer gezien te hebben.” Odfella stond op en liep rustig naar Lambik toe, pakte zijn hand vast en keek hem recht in de ogen. “Dat verdwenen halssnoer, hangt nu om Sidonia’s nek en we moeten voorkomen dat zij volledig Walkure wordt” Lambik ziet in Odfella’s ogen dat het menens is en voelt zich schuldig aan het feit dat Sidonia langzaam aan Walkure aan het worden is. Odfella continueert: “Maar dat is lang niet alles, de ketting zal niet zomaar verwijdert kunnen worden, de drager zal de ketting vrijwillig moeten afstaan”. “Dit geeft nogal problemen met zich mee, omdat de drager zich op en top walkure voelt en Walkuren zullen nooit en te nimmer afstand willen doen van hun gaven” “Ik …, Odfella wil verder vertellen, maar schrikt op door gekraak dat uit de bosjes komt. Ze staat op en loopt naar het struikgewas toe en slaat de bladeren opzij. De scherpe bladeren van de tropische planten snijden in haar arm en het bloed sijpelt lang haar arm en druppelt op de grond. Voorzichtig loopt Odfella verder de struiken in en kijkt om zich heen. In de verte ziet ze dat Isolde vergezeld word door wachters. Ze lopen naar de poort, de ingang waar alle nieuwe krijgers binnen komen! Valgrind, de poort naar de aarde! Ze dragen een gevangene bij zich… Het lijkt wel een Walkure … Het … het is … Sidonhilde!

Mijn Dvd Collectie

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Forumoverzicht » Anders » Striptekenen