Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Off-topic

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 nov 2004, 19:16 
Forum voor de Fans fan

azurill schreef:
Ik heb vandaag op school een documantaire over de Amerikaanse nieuwszender FOX gezien. Er werd uitgelegt hoe deze zender de Amerikaanse burger elke keer weet te manipuleren en hoe ze Kerry steeds weer in een negatief daglicht zetten. En hoe ze Bush 'aanbidden'. Het was wel interessant.

Heb ik ook gezien vorige week.
Ik vond het echt schokkend om te zien! Hoe die mensen tekeer gingen tegen alles en iedereen die niet voor Bush waren.
Ook dom dat dit netwerk zoveel kijkers trekt en nog erger is feitelijk dat de andere nieuwszenders hun nieuws van fox halen, ook een "onafahanekelijk" netwerk als CNN bijvoorbeeld.

De wereld is verrot en hoe ouder ik ben, hoe meer ik het ga zien.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 nov 2004, 19:31 
Die-hard fan

Ja vooral die man wiens ouders werden beledigd. En de presentator insinueerde dat hij had gezegd dat hij vond dat Bush al lang op de hoogte was van 9/11.
En elke keer dat 'Shut Up'. Echt Schokkend ja!

Mijn Dvd Collectie

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 16 nov 2004, 10:34 
Admin

Bush heeft volgens mij ook wel last van een massale uittocht van ministers uit zijn kabinet, zes van de vijftien ministers hebben hun ontslag aangeboden. Vooral jammer dat Colin Powell het voor gezien houd, hij had nog een beetje krediet in Europa en de rest van de wereld. Die Condoleeza Rice is volgens mij ook geen vooruitgang.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 feb 2005, 16:41 
Suske en Wiske kenner

EdwinHummel schreef:
Citaat:
Bah, Pim fortuyn.Vieze discriminerende loser was hij.Dat hijd ood is, amakt hem nog neit bewonderenswaardig.En Anne Frank was tog égt duits.Maargoed, wat amakt het uit dat het uitgesteldwordt.Is jusit beter, wordt het niet zo afgeraffeld als de bb

Kom jij ook uit Duitsland of heb jij gewoon moeite met spelling?
:)

wahaha lolz,goed gevonden :D
ze hebben idd gelijk petra,
okee, iedereen zijn overtuiging, maar kom hier niet ff iemand die dood is wat besmeuren.
voor jezelf houden mag ook,heb wat respect voor de mensen,
heb je dan niets van sus en wis geleerd?
mucho greetz

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 feb 2005, 16:43 
Suske en Wiske kenner

Antoon schreef:
Bush heeft volgens mij ook wel last van een massale uittocht van ministers uit zijn kabinet, zes van de vijftien ministers hebben hun ontslag aangeboden. Vooral jammer dat Colin Powell het voor gezien houd, hij had nog een beetje krediet in Europa en de rest van de wereld. Die Condoleeza Rice is volgens mij ook geen vooruitgang.

het enigste vooruitgang,en eigelijk ook verandering dat zij brengt,is dat ze een vrouw is.
*zeggen ze toch :D *

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 feb 2005, 17:38 
Admin

Oei, dat was al weer drie maanden geleden. Er is inmiddels al weer behoorlijk wat gebeurt. Europa en de Verenigde Staten schijnen weer vriendjes te zijn, mede dankzij de reis van president Bush en Condoleeza Rice. Nu er gezegd is dat er (voorlopig) geen landen meer aangevallen zullen worden, lijkt alles weer koek en ei. Ik geloof het maar half en blijf het met gemengde gevoelens volgen. :roll:
Ik geloof toch echt dat Condoleeza Rice een vrouw is, niet dat ik er verstand van heb :wink: , maar ze ziet er toch zo uit :lol:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 28 feb 2005, 17:48 
DE Suske en Wiske freak!

Manwijf misschien...

Bot van buitenlandse zaken kreeg complimenten van Rice over hoe Nederland zich had gedragen, Bush daarentegen maakt een verwijtende verwijzing naar de 'rellen' rond de moord op van Gogh... Waar bemoeit die gast zich mee?
Als wij toch fijn Marokkanen willen wegsturen dan hoeft hij zich er niet mee te bemoeien?

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Forumoverzicht » Anders » Off-topic