Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Off-topic

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Politiek
 Bericht Geplaatst: 13 okt 2004, 19:28 
Suske en Wiske kenner

Bah, Pim fortuyn.Vieze discriminerende loser was hij.Dat hijd ood is, amakt hem nog neit bewonderenswaardig.En Anne Frank was tog égt duits.Maargoed, wat amakt het uit dat het uitgesteldwordt.Is jusit beter, wordt het niet zo afgeraffeld als de bb

If you love me, I win.If you hate me, I win to, cus I've done something that made you hate me, so I've total controll on you.What ever you do, I'll always win.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 13 okt 2004, 20:27 
Suske en Wiske kenner

Citaat:
Bah, Pim fortuyn.Vieze discriminerende loser was hij.Dat hijd ood is, amakt hem nog neit bewonderenswaardig.En Anne Frank was tog égt duits.Maargoed, wat amakt het uit dat het uitgesteldwordt.Is jusit beter, wordt het niet zo afgeraffeld als de bb

Kom jij ook uit Duitsland of heb jij gewoon moeite met spelling?
:)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 13 okt 2004, 21:05 
Forum voor de Fans fan

EdwinHummel schreef:
Citaat:

Kom jij ook uit Duitsland of heb jij gewoon moeite met spelling?
:)

Ik denk eerder van de planeet Klingon en daar mag ons Petraatje van mij gerust terug heen... :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Stef op 14 okt 2004, 15:02, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 13 okt 2004, 22:25 
Suske en Wiske Megafan

Vind de opmerking over Pim Fortuyn een beetje genant Petra! Je hoeft het niet met hem eens te zijn maar een beetje respect mag wel denk ik!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 14 okt 2004, 06:54 
Suske en Wiske kenner

daarbij Petranus, is Fortuyn geen racist.
lees zijn boeken nu eens!
het zal je goed doen, heus!

http://groups.msn.com/DonkerOnline/

de site over een nieuw fenomeen...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 14 okt 2004, 18:57 
Suske en Wiske kenner

Nick schreef:
Vind de opmerking over Pim Fortuyn een beetje genant Petra! Je hoeft het niet met hem eens te zijn maar een beetje respect mag wel denk ik!

Waarom>?Ik als Tsjech voel me hoogst gekwest door hem, ookal is hij nu dood.ik heb geen respect voor hem.het enige wat ik heb, is dat ik het jammer vind dat hij vermoord werd.maar ik amg hem niet.punt

If you love me, I win.If you hate me, I win to, cus I've done something that made you hate me, so I've total controll on you.What ever you do, I'll always win.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 14 okt 2004, 19:04 
Admin

Weer een duidelijk geval van iemand die geen idee heeft wat Fortuyn nou eigenlijk bedoelde en alleen maar heeft gehoord dat hij een "rascist" is... verdere discussie's over politiek etc aub in Offtopic!

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 14 okt 2004, 20:50 
Suske en Wiske Megafan

Misschien een domme vraag, maar waarom mag jij hem als Tsjech niet?

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 14 okt 2004, 22:57 
Suske en Wiske Megafan

over pim fortuyn kan ik eigelijk als belg zijnde niet zoveel vertellen. maar één ding wil ik wel over politiek kwijt : is het normaal dat een land duizenden euro's aan ontwikkelingshulp spendeert terwijl er in hun eigen land nog steeds mensen zijn die niet genoeg geld hebben om een dak boven hun hoofd te hebben en letterlijk in de goot leven?

zijn we rascistisch als we zeggen dat buitenlanders die illegaal in ons land verblijven en uitgeprocedeerd zijn op het eerst volgende vliegtuig terug naar thuisland sturen?

buitenlanders die op een legale manier in een ander land wonen en er langere tijd wensen te blijven wonen moeten op zijn minst de taal van dat land proberen te leren en zich aanpassen aan de wetten en regels van dat land. ook dat is verdraagezaamheid: het zijn niet alleen de oude inwoners die de nieuwe moeten accepteren, het is ook de aanpassing van de nieuwe bewoners aan hun nieuwe leefwereld.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 okt 2004, 04:49 
DE Suske en Wiske freak!

deltaduel schreef:
Is het normaal dat een land duizenden euro's aan ontwikkelingshulp spendeert terwijl er in hun eigen land nog steeds mensen zijn die niet genoeg geld hebben om een dak boven hun hoofd te hebben en letterlijk in de goot leven?

Heel normaal. Want stel dat ze dat niet zouden doen, dan zou het misschien nog slechter gaan in de 3e wereld, en dan komen ze naar onze landen toe voor een boterham. Want wat doe je als je in je eigen land niets meer te eten krijgt?

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 okt 2004, 06:45 
Forum voor de Fans fan

Rikki - Erik schreef:
deltaduel schreef:
Is het normaal dat een land duizenden euro's aan ontwikkelingshulp spendeert terwijl er in hun eigen land nog steeds mensen zijn die niet genoeg geld hebben om een dak boven hun hoofd te hebben en letterlijk in de goot leven?

Heel normaal. Want stel dat ze dat niet zouden doen, dan zou het misschien nog slechter gaan in de 3e wereld, en dan komen ze naar onze landen toe voor een boterham. Want wat doe je als je in je eigen land niets meer te eten krijgt?

Goed punt Erik.

Soms gaat verdraagzaamheid ten koste van de portomonnee.
Nou ja. dat moet dan maar! Probeer jezelf eens te verplaatsen in hun positie zou ik zeggen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 okt 2004, 09:23 
Admin

Ik denk ook dat het beter is om mensen in hun eigen land te helpen dan dat ze in massa's op de vlucht slaan. Ik heb ook de indruk dat het overgrote deel van de vluchtelingen die naar ons (de westerse wereld) komen economische vluchtelingen zijn, op zoek naar meer geld, in plaats van mensen die oorlogsgeweld ontvluchten. De laatste groep heeft niet eens de kans of mogelijkheden om naar Amerika of Europa te komen en zullen in eigen land of vlak over de grens blijven steken in vluchtelingenkampen. In buurlanden zullen daardoor ook weer spanningen oplopen, weer gevechten en meer vluchtelingen. Ik denk dan ook dat daar de nood het grootst is en dat daar mensen geholpen moeten worden.

Toen in de vraag van Deltaduel las, moest ik meteen aan een andere vraag denken:
Is het normaal dat een land miljarden dollars aan een oorlog spendeert terwijl er in hun eigen land nog steeds mensen zijn die niet genoeg geld hebben om een dak boven hun hoofd te hebben en letterlijk in de goot leven?
Het begint misschien een beetje afgezaagd te worden.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 okt 2004, 10:30 
Suske en Wiske Megafan

Weet ik nog steeds niet wat Pim Fortuyn nu tegen Tsjechen had?
Dan kan je ook net zo goed tegen al die partijen in de Europese Unie zijn, aangezien die hebben verboden dat iedere Tsjech of om het even welke andere Oost-Europeaan, vrijelijk in de rest van de EU kan werken.

Maar ik vermoed dat deze discussie ene redelijk ongeleid projectiel zal worden, maar goed, beter dat dan censuur zullen we maar zeggen :)

Olaf

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 okt 2004, 19:37 
DE Suske en Wiske freak!

Antoon schreef:
Is het normaal dat een land miljarden dollars aan een oorlog spendeert terwijl er in hun eigen land nog steeds mensen zijn die niet genoeg geld hebben om een dak boven hun hoofd te hebben en letterlijk in de goot leven?

Dat vind ik pas belachelijk jah!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 15 okt 2004, 20:24 
Suske en Wiske kenner

Falo schreef:
Weet ik nog steeds niet wat Pim Fortuyn nu tegen Tsjechen had?
Dan kan je ook net zo goed tegen al die partijen in de Europese Unie zijn, aangezien die hebben verboden dat iedere Tsjech of om het even welke andere Oost-Europeaan, vrijelijk in de rest van de EU kan werken.

Maar ik vermoed dat deze discussie ene redelijk ongeleid projectiel zal worden, maar goed, beter dat dan censuur zullen we maar zeggen :)

Olaf

Hij haatte buitenlanders.Hij haatte moslims, hij haatte vrouwen(en dat heeft nix te maken met zijn homo zijn), hij haatte iedereen die niet zow as als hij.
En ik vind het zowisieso stom dat een tsjech wordt vergeleken met een of anderearmoedzaaier uit roemenie ofzo, dus ik weet niet wat je zeurt man!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Forumoverzicht » Anders » Off-topic