Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Off-topic

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 03 nov 2004, 17:22 
Forum voor de Fans fan

Geen van beide kan nog aan de 270 kiesmannen komen, zo nipt is het geworden...
De stand is momenteel 254 - 252 in het voordeel van Bush, enkel Iowa en New Mexico zijn nog niet rond...Maar het is ondertussen wel duidelijk wie de winnaar is....

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 03 nov 2004, 17:46 
Admin

Stef schreef:
Geen van beide kan nog aan de 270 kiesmannen komen, zo nipt is het geworden...

Als hij Iowa binnenhaalt zit hij toch boven de 270?

Maar het maakt al niet meer uit, Kerry heeft zijn nederlaag erkend... om 19:00 (GMT+1) zal hij dit met een speech officiëel doen...

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 03 nov 2004, 18:33 
Forum voor de Fans fan

Nog even over Theo van Gogh... Dit is de voorpagina van De Telegraaf van vandaag. Best shocking, maar ik vind het toch goed dat ze zoiets doen. Toen Fortuyn was vermoord plaatsten ze ook een foto waar je de kogelgaten in z'n hoofd kon zien.

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 03 nov 2004, 18:38 
Forum voor de Fans fan

Ik vond het toch wel een beetje luguber, je pakt de krant uit de brievenbus, en het eerste wat je ziet is een dooie man met 2 messen in z'n buik, misschien hadden ze het beter met het laken er overheen kunnen doen.

joel schreef:
Toen Fortuijn was vermoord plaatsten ze ook een foto waar je de kogelgaten in z'n hoofd kon zien"

ja, dat is waar, maar dat zag er minder "erg" uit (vond ik) omdat je daar niet alles in z'n geheel zag...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 03 nov 2004, 18:46 
Forum voor de Fans fan

Ik vind zo'n foto veel confronterender, dan een foto van een wit laken. Die van Pim Fortuyn was een close-up van zijn hoofd toen hij al zo goed als dood was, dat vond ik weer wat minder gepast om te plaatsen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 00:17 
DE Suske en Wiske freak!

Zeg, Wal... Het lijkt nu net of je bang bent van behaarde mannetjes. Als er 100 van de miljard extremist is, dan zijn ze dat toch niet allemaal? Fijn moment om de buitenlanders even aan te pakken. Ik heb geen last van ze. Jij wel?

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 00:24 
DE Suske en Wiske freak!

Het lijkt net een pop op die foto... en je ziet geen bloed. Eigenlijk vind ik deze minder shocking als die van Fortuyn.

Wat betreft die kiesmannen, als ze op een normale manier de stemmen hadden geteld, dan had Bush zeker gewonnen. De kiesmannen waren dus niet in het nadeel van Kerry. (meeste stemmen gelden systeem).
Jammer!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 00:31 
Moderator

Rikki - Erik schreef:
Ik heb geen last van ze. Jij wel?

persoonlijk ik ook niet, wel al last mee gehad...

goede raad: NOOIT zeggen: "'tis hier nog steeds België"
of in de noorderburen hun geval "Nederland"
trust me... je krijgt problemen :roll:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 08:29 
Die-hard fan

Met het gezegde: "tis hier nog steeds Belgie enz, enz" is natuurlijk een duidelijke blijk van chauvinisme ( al is het dan terecht ), Tom.
Het ergste aan de zaak is dat duizenden van moslims, die hard werken en belasting betalen aan de Nederlanse en of Belgische staat onder de daad van een warkop moeten leiden! :(
Niet iedere moslim is nl. een terrorist en ook fundamentalist!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 10:15 
Admin

Wat ik heb gehoord is dat Bush 3,5 miljoen stemmen meer had dan Kerry en dus terecht gewonnen. Toch had ik het logischer gevonden als dit ook de reden was geweest van de overwinning en niet doordat hij de meerderheid van de kiesmannen heeft binnengesleept. Ik vind het vooral vreemd dat wanneer in een staat een kandidaat een nipte overwinning heeft behaald, meteen alle kiesmannen naar hem gaan. Op deze manier is het ook onmogelijk voor eventuele andere partijen om kiesmannen binnen te halen.
Maar goed de VS heeft gesproken en het is dus Bush geworden. Of de rest van de wereld hier zo blij mee is :?: Ik ben al blij dat Kerry zijn verlies ook heeft toegegeven en er niet een wekenlang steekspel met advocaten volgt.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 10:40 
Forum voor de Fans fan

Weet je wat mij aan dergelijke zaken enorm stoort:

Met de Katholieken mag iedereen spotten en grapjes over maken...
maar eens je begint te spotten met de Islam, ben je een racist...

Dus...om even terug te komen op Wally's mening...Als je in de Middeleeuwen je mening over het Katholiek geloof verklaarde, werd je gefolterd en vermoord, net hetzelfde toen met de Islam...

Doe je hetzelfde vandaag anno 2004 komt het met de katholieke kerk niet verder dan een woordenwisseling of ruzie.
Doe vandaag hetzelfde met de islam, je wordt neergeknald, onthoofd of jij krijgt dreigbrieven.

en daar wringt het schoentje nog steeds..sommige culturen, en let op het gaat eigenlijk niet alleen over de islam, vergeten dat we niet meer in de Middeleeuwen leven...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 11:08 
Admin

Rikki - Erik schreef:
Ik heb geen last van ze. Jij wel?

Jij woont in een kleinere stad Erik, geen deel van de Randstad... ik woon in een wijk waar de laatste 10 jaar veel mensen weg zijn gegaan en waar nu heel veel allochtonen wonen. Ik wil echt niet discrimineren, maar de buurt is enórm achteruit gegaan door de overlast van die jongeren...

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 11:14 
Admin

In reactie op Stef in het "idee voor Marc-topic"

Ik denk dat het ongeveer wel klopt ja, maar de katholieke en de protestantse kerken zijn ook nog steeds heel machtig. Ook in Nederland laten een groot aantal politici zich leiden door de ideeën van die kerken. Als ik me niet vergis heeft de katholieke kerk ook als enige religieuze instelling een voet binnen de deur bij de VN (hoe dat precies zit weet ik niet, maar heb het wel eens gehoord). In theorie hebben we een strikte scheiding van kerk en staat, maar in de praktijk komt dat niet altijd uit.
Ik zou ook graag zien dat de verschillende religies, en de katholieke kerk voorop, zouden stoppen met het bedrijven van internationale politiek en beïnvloeden van mensen over de hele wereld, met hun ideeën die stammen uit (sprookjes)boeken die eeuwen zoniet millennia oud zijn. Alle religies prediken liefde etc. maar de geschiedenis en heden leert ons dat daar bitter weinig van terecht komt.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 11:43 
Admin

Ik vind het zowiezo onzin dat de Kerk zulke macht heeft in bepaalde dingen...

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 04 nov 2004, 12:32 
DE Suske en Wiske freak!

Ik ben het eens met Stef! Maar dat wil niet zeggen dat alle islamieten op deze manier reageren. De extremisten zijn de oorzaak van dit geweld, en die gasten kun je maar beter met complete familie uitzetten, ook al zijn ze 4e generatie ofzo, omdat ze het voor de rest verzieken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Forumoverzicht » Anders » Off-topic