Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Off-topic

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 20 dec 2014, 20:32 
Suske en Wiske Megafan

Naast Suske en Wiske verzamel ik vooral heel veel muziek.
Deels omdat ik zelf beroepsmuzikant ben, maar ook gewoon omdat ik gewoon van muziek hou.
Een aantal artiesten in het bijzonder, waaronder Queen, Doe Maar, Het Goede Doel... en veel meer.
Voor de liefhebbers, ik heb een Discogs-account waar een groot deel van mijn verzameling te vinden is :-) : http://www.discogs.com/user/JeroenG8
En daarnaast heb ik een vrij complete verzameling aan M.A.S.K.-speelgoed (wat niet verward moet worden met The Mask van die film, dit is M.A.S.K. van de jaren-80 tekenfilm)

Profiel  

Bericht Geplaatst: 02 apr 2015, 14:24 
Suske en Wiske Megafan

Strips:Sus en wis(uiteraaaard!),Klein Suske en Wiske,Urbanus,Jommeke,(De) Kiekeboe(s),FC De Kampioenen,Vertongen en Co,Esther Verkest,Dirkjan,Nero,Kuifje,Guust Flater en Quick en Flupke.

Muziek:Probeer op termijn van aantal artiesten alles te hebben,varieert van Scorpions over Iron Maiden naar Eva de Roovere en Eros Ramazzotti.

Boeken:Muziekboeken,biograpy,boeken over seriemoordenaars en bierboeken.

Profiel  

Bericht Geplaatst: 24 mei 2015, 21:38 
Suske en Wiske fan

Strips: Naast Suske en Wiske en Amoras en J.Rom, verzamel ik de volgende reeksen:
    Asterix
    Dokus de leerling
    Amorfati
    The Gardian
    Kort en Triest
    Het Uur U (al is dat eerder een graphic novel dan een strip voor mijn gevoel
Ook verzamel ik graphic novels. Ik heb onder andere League of extraordinary Gentlemen 1 & 2 en een spin-off en V for Vendetta. De graphic novels heb ik in het Engels, gewoon omdat het hoort. En het leest toch iets lekkerder.

Boeken: Horrible Histories (een aanrader als je iets van de geschiedenis wilt leren op een leuke manier), China Bayles series, D.I. Frost series (ja, de series heb ik ook gezien. Ook een echte aanrader)

Games: Plants vs Zombies, Professor Layton, Lego series,

Ik heb eigenlijk te veel dingen om te verzamelen om nog geld over te houden... :?

Profiel  

Bericht Geplaatst: 25 mei 2015, 14:21 
Bezoeker

buiten mijn stripcollectie spaar ik ook nog euromunten, De verschillende van alle landen, van België ook nog alle jaren, Van de 2 en 1 euromunten spaar ik ze ook van elk land en van elk jaar,

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Forumoverzicht » Anders » Off-topic