Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Anders » Marc Verhaegen

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 09:46 
Die-hard fan

Er komt een luxe uitgave van Senne en Sanne
Uitgever KOMIK heeft er een mooi boekwerkje van gemaakt met 16 pagina's extra informatie over het ontstaan van het verhaal REBECCA R

de oplage is beperkt tot 50 exemplaren en 5 medewerkersexemplaren.

hieronder de zeer mooie cover
Afbeelding

met dank aan de http://www.senneensanne.com

Profiel  

Berichttitel: luxe s/s
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 09:53 
Forum voor de Fans fan

Ik heb al bericht gekregen over de luxe senne en sanne Jerom 39 maar weet je ook de prijs wat die moet gaan kosten denk niet zo duur want het is maar een dun album kwa pagina-s zo te zien,of het is gezichts bedroeg.Ik hoor het wel van je als je het weet.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 11:19 
Suske en Wiske kenner

Het boek gaat € 42,95 kosten.
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben dat het dezelfde uitknijperige kant op gaat als Suske en Wiske, en Henk Kuipers....
Wat is de toegevoegde waarde van een luxe?!? Het feit dat het steviger is? Geef dan een hardcover uit, voor 10 euro of zo, ben ik tenminste ook niet bang dat mijn 'luxe linnen uitgave vuil wordt....'
De making of? Had het dan zoveel moeite geweest om dat gewoon los erbij uit te geven als softcover?
Waarom kan een serie nou niet gewoon bestaan van simpele albums, en eventueel extra albums die als making of dienen, in plaats van zo'n making of in een superduur boek te proppen?

Echt belachelijk, sorry hoor....
Werkelijk, ik vind het een prachtig album, en heb Marc mijn complimenten al meerdere malen gegeven, maar dit vind ik echt een slechte zaak...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 11:54 
Forum voor de Fans fan

H@gar schreef:
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben dat het dezelfde uitknijperige kant op gaat als Suske en Wiske, en Henk Kuipers....
Wat is de toegevoegde waarde van een luxe?!? Het feit dat het steviger is? Geef dan een hardcover uit, voor 10 euro of zo, ben ik tenminste ook niet bang dat mijn 'luxe linnen uitgave vuil wordt....'
De making of? Had het dan zoveel moeite geweest om dat gewoon los erbij uit te geven als softcover?
Waarom kan een serie nou niet gewoon bestaan van simpele albums, en eventueel extra albums die als making of dienen, in plaats van zo'n making of in een superduur boek te proppen?

Werkelijk, ik vind het een prachtig album, en heb Marc mijn complimenten al meerdere malen gegeven, maar dit vind ik echt een slechte zaak...

Mijn beste Hagar,

Alvorens je hier als een kip zonder kop je gal begint te spuwen, had je je beter wat geïnformeerd of de moeite genomen om het artikel volledig te lezen. :wink:

1.De toegevoegde waarde van de luxe is 16 pagina’s extra met informatie over de achtergrond van dit verhaal, het is geen "making of" zoals op de website staat, trouwens 90% van wat er in deze extra pagina’s staat is momenteel nergens te vinden, ook niet op de Senneensanne website.

2.Het is geen luxe linnen, maar een luxe in kunstleder.

3. De oplage is beperkt tot 50 ex. en dit voor de prijs van 42,95 euro, ken jij veel luxeuitgaven MET toegevoegde waarde, in kunstleder, in deze oplage en aan die prijs ????

Dus 3 dingen die TOTAAL de andere kant uit gaan dan Suske en Wiske.

Het enige wat hier dus belachelijk is, is jouw bovenstaand berichtje... ook sorry

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 12:06 
Die-hard fan

Stef schreef:
H@gar schreef:

Mijn beste Hagar,

Alvorens je hier als een kip zonder kop je gal begint te spuwen, had je je beter wat geïnformeerd of de moeite genomen om het artikel volledig te lezen. :wink:

1.De toegevoegde waarde van de luxe is 16 pagina’s extra met informatie over de achtergrond van dit verhaal, het is geen "making of" zoals op de website staat, trouwens 90% van wat er in deze extra pagina’s staat is momenteel nergens te vinden, ook niet op de Senneensanne website.

3. De oplage is beperkt tot 50 ex. en dit voor de prijs van 42,95 euro, ken jij veel luxeuitgaven MET toegevoegde waarde, in kunstleder, in deze oplage en aan die prijs ????

Het enige wat hier dus belachelijk is, is jouw bovenstaand berichtje... ook sorry

Ik sluit mij hier bij aan. :wink: :wink:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 13:11 
Forum voor de Fans fan

En ik heb respect voor ieders mening 8) Dat is ook redelijk uniek te noemen tegenwoordig als ik af en toe de berichtjes lees hier.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 13:44 
Forum voor de Fans fan

Hans schreef:
En ik heb respect voor ieders mening 8) Dat is ook redelijk uniek te noemen tegenwoordig als ik af en toe de berichtjes lees hier.

Dan wil ik toch nog even melden dat ik eveneens respect heb voor ieders mening... behalve wanneer die mening gefundeerd is op onjuistheden.
Want op dergelijke manier is het natuurlijk makkelijk om kritiek te geven :?

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 14:09 
Suske en Wiske kenner

Stef schreef:
Mijn beste Hagar,

Volkomen gelijk Stef, zo goed heb ik niet gelezen!
Het geval wil echter dat
1: 16 pagina's niet enorm veel is, hoewel inderdaad meer dan de 6 (voor je hierover begin, ook DIT heb ik niet gecheckt) of zo pagina's bij S&W. Het is echter wel 18 pagina's minder dan de (overigens goedkopere) luxes van Henk Kuipers (van Franka, voor de mensen die de naam niet kennen). Terwijl ik me kan voorstellen dat Marc meer te vertellen kan hebben, gezien zijn onderwerp!
2: Linnen of leder, geval blijft hetzelfde. Geef mij maar gewoon een hardkartonnen cover, dat is voor mij goed genoeg, en kan ik tenminste aanraken zonder de waarde ervan te laten dalen... ;) (en ja, dit overdrijf ik, en dat weet ik.... :P)
3: Tja, verzamelaars zullen er blij mee zijn, dat lage aantal. Mij kan het niet schelen of er 3 of 3 miljoen boeken in de wereld zijn van iets dat ik op mijn plank heb staan.

Dus inderdaad, ik heb me niet verdiept in de details. Maar ik heb me verdiept in wat voor mij belangrijk is: Kosten en dingen die NIET in het album zelf al staan. hoewel punt 2 leuk meegenomen is, is punt 1 VEEL te veel naar mijn zin. Dus blijf ik bij mijn (wel degelijk gefundeerde) mening.
Wat overigens niet betekent dat iemand anders het met me eens hoeft te zijn, maar is het dan werkelijk zo erg dat iemand eens wat negatiefs te melden heeft, dat dan meteen iedereen erop moet protesteren?
Whatever happened to "nou, ik vind van niet, lekker puh!" :P

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 15:01 
DE Suske en Wiske freak!

Ik wil de verantwoordelijken feliciteren met deze luxe uitgave! Het ziet er zeker goed uit. Alleen vind ik het teveel geld - voor Sus en Wis ga ik ook niet zoveel betalen voor 1 album (okee, ligt eraan).
Dus ik pas, ondanks dat het wel een leuk boekie is!

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 18:15 
Moderator

ik ben het met stef eens en heb me er dan ook direct een gereserveerd (met dank aan berry voor het hele ibanding uit te leggen ;))

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 21 jan 2006, 19:27 
Forum voor de Fans fan

Stef schreef:
Hans schreef:

Dan wil ik toch nog even melden dat ik eveneens respect heb voor ieders mening... behalve wanneer die mening gefundeerd is op onjuistheden.
Want op dergelijke manier is het natuurlijk makkelijk om kritiek te geven :?

We kunnen uiteraard eeuwig doorgaan, dus dit is het laatste wat ik er over zeg, maar wat in de ogen van de ene persoon onjuistheden zijn, kan in de ogen van de ander wel feitelijk waar zijn en hoe je het ook wend of keert dat is gewoon zo. Kortom twee mensen kunnen over hetzelfde onderwerp lijnrecht tegen over elkaar staan terwijl ze beide gelijk hebben omdat ze ieder voor zich een ander referentiekader hebben.

Het gaat er dus niet om wie er gelijk heeft, maar hoe je tegen de zaken aankijkt.

Natuurlijk kan iemand aan het bovenstaande weer een persoonlijke draai geven en dat is wat me af en toe juist zo vermoeid op dit forum en in het leven over het algemeen. De mensen zijn zo vaak bezig om zijn of haar gelijk te halen terwijl dat helemaal niet noodzakelijk is in alle gevallen.

Nogmaals: leven en laten leven.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 jan 2006, 00:55 
Forum voor de Fans fan

Hans schreef:

Nogmaals: leven en laten leven.

Ik sta paf! Is mijn Nederlands dan echt zo slecht? Druk ik me echt zo slecht uit dat sommigen me niet begrijpen?

Nogmaals dus: het gaat hem hier niet over het feit dat Hagar niks aan luxes vindt, hij ze duur vindt en bang is om ze vuil te maken. Daar heb ik echt alle respect voor, niet iedereen is fan van luxe uitgaven en wil ze verzamelen, daar is totaal niks mis mee. Dit is een eigen keuze en daar STA IK VOLLEDIG ACHTER!
Het gaat hier dus ook NIET over een mening te hebben of een gelijk te halen, maar over werkelijke feiten. Wanneer iemand op een openbaar forum een product volledig anders beschrijft dan het werkelijk is en dit zonder het ook maar gezien te hebben, sorry dan heb ik, die het al wel gezien heeft, het recht om dit even recht te zetten, niet?

Als er gezegd wordt dat het een linnen uitgave is terwijl het leder is, denk ik wel dat ik dit mag verbeteren, wanneer men zegt dat er een “making of “ in staat terwijl dit helemaal geen “making of” is, mag ik dit toch ook melden. Wat de prijs betreft hoef ik geen gelijk te krijgen.. dat is inderdaad een eigen mening.

Hans, jij die zo tegen onrechtvaardigheid bent zou mijn eerdere reactie toch moeten begrijpen? Als ik jou goed begrijp mag ik publiekelijk over jou of iets wat met jou te maken heeft een leugen vertellen en daarop ga je enkel reageren met “leven en laten leven”. Sorry maar zo ben ik dan weer niet.
En als je op een forum geen discussies meer mag voeren, waar mag het dan nog wel?
Het enige waar ik me misschien schuldig kan over voelen is de manier waarop ik Hagar antwoord gaf...maar het zinnetje “Echt belachelijk, sorry hoor....” sloeg bij mij in het verkeerde keelgat.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 jan 2006, 10:11 
Forum voor de Fans fan

Ook ik sta paf. Als je 1 zin uit een betoog haalt, wordt deze uit de context gehaald en raakt deze zin idd kant nog wal.

je hebt overigens absoluut het recht om het recht te zetten (niemand en ik zeker niet heeft wat anders beweerd), alleen vind ik en dat is mijn mening dat we zo snel vervallen om elkaar te betichten van belachelijk gedrag en dat vind ik niet nodig.
De wereld zou overigens maar saai zijn als we het altijd met elkaar eens waren en discussie voeren is prima en is de basis en de opzet van een forum, maar dat verwijten maken over en weer maakt me zo moe.

Mijn punt was en is nog steeds: met respect voor elkaar discussie voeren, maar ook ik zal me dus wel slecht uitdrukken. :?

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 22 jan 2006, 17:10 
Forum voor de Fans fan

Tzu, net nu ik mijn laatste geld van nieuwjaar op mijn spaarrekening heb vastgelegd. Ik kan aan mijn ouders vragen of ze me zoveel willen voorschieten, maar in Rijswijk raak ik toch niet dus zou ik sowieso van de post moeten gebruikmaken...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: 24 jan 2006, 12:56 
Die-hard fan

de oplage is bijna uitverkocht

voor diegene die nog een exemplaar willen bemachtigen en niet besteld hebben kunnen deze nog verkrijgen in Rijswijk bij de stand van KOMIK.

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Forumoverzicht » Anders » Marc Verhaegen