[SOS Kinderdorpen] Suske & Wiske : 6 gastauteurs/tekenaars

Bespreek hier de albumreeksen van Amoras, Junior Suske en Wiske, Jerom, De grappen van Lambik, Schanulleke etc.
Nosferatu
Die-hard fan

Re: [SOS Kinderdorpen] Suske & Wiske : 6 gastauteurs/tekenaa

Bericht door Nosferatu » 28 sep 2015, 17:03

StefkeCl schreef:Is zeer moeilijk aan te geraken! Reeds in drie krantenwinkels geweest en overal uitverkocht. Bestellen is mogelijk maar er is geen 100% zekerheid dat ze daadwerkelijk zullen geleverd worden.

Hetzelfde hier bij mij in Maasmechelen. :o
Mijn strip `De Orkaan´ is weer online!!!
Te lezen op http://suskeenwiske.ophetwww.net

Hamirubi
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Hamirubi » 28 sep 2015, 21:51

Nabestellingen worden pas na 25 november 2015 geleverd, maar in principe zijn er genoeg exemplaren.

Wie de strips wil en geen abonnee is: 's zaterdags vroeg opstaan, naar de krantenwinkel lopen en een krant kopen.

En als je de reeks toch mist: heb geduld! Volgens informatie op een ander stripforum zullen verschillende stripwinkels ze te koop aanbieden, in principe gewoon aan nieuwprijs.

Svenneke
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Svenneke » 29 sep 2015, 21:48

Tip:wie Het Laatste Nieuws als abonnee heeft,kan in 1 klap de 6 albums kopen voor 41,40 euro bij Standaard Boekhandel.
Suske en Wiskefan sinds 1982

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Bericht door Eszie91 » 30 sep 2015, 22:41

Ik moet zeggen dat ik zeer enthousiast was toen ik dit hoorde. Het is toch leuk om te zien wat anderen bedenken en van de verhalen maken.

Maar toen ik eenmaal de prijs hoorde, was dat toch een tegenvaller voor mij. Ik weet dat het naar het goede doel gaat, maar als de kwaliteit van het album minder is en ook nog minder pagina's... Tja, ik ben ook maar een studentje met een part-time baantje.

Ik zie wel. Voor nu laat ik het voor wat het is.
Gewoon een geeky fan girl
Mijn blog

Svenneke
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Svenneke » 01 okt 2015, 17:17

Heb zonet de 6 strips in een ruk gekocht.Prijs:41,40 euro!Het zijn dan ook nog kortverhalen,dus wie (net als ik) niet financieel krachtig staat:laten voorbij gaan,die handel.Zit met dubbel gevoel:blij dak mijn steentje kon bijdragen,maar zoveel geld voor 6 kortverhalen... :?
Suske en Wiskefan sinds 1982

esteban
Forum voor de Fans fan
Contacteer:

Bericht door esteban » 02 okt 2015, 23:14

Ik kan ermee leven omdat ik de gemiddelde kortverhalen (tweedehands) dikwijls voor minimum 15 € over de toonbank zie gaan. Wel teleurgesteld dat het geen volwaardige albums zijn wat aantal pagina's betreft. Verder heb ik hier bij ons al vernomen dat er 's morgens vroeg mensen binnen komen die 10 kranten (en albums) kopen met oogst om deze met winst te verkopen. Dat had ik al verwacht.

Plaats reactie