[Kortverhaal] De Sinistere Site

Bespreek hier de verhaal-lijnen en scenario's (dus de inhoud van de boeken)
Mathijs
Bezoeker

Re: [Kortverhaal] De Sinistere Site

Bericht door Mathijs » 15 apr 2011, 19:20

http://www.suskeenwiske.be/nl/mod_news/ ... bij-hyves/
Suske en Wiske komen er achter dat er een nepprofiel van Schanulleke is aangemaakt op Hyves. Ze worden vervolgens uitgenodigd door Nine Ludwig, hoofdredacteur bij Hyves, die het duo in de strip rondleidt op het kantoor van Hyves. Tot slot vertelt ze hoe Suske en Wiske en andere Hyvers in contact kunnen komen met de community managers en geeft tips over veilig hyven.

Dit is een heel andere inhoud, of gaat dit niet over De sinistere site, dat staat er namelijk wel boven.

Stripfanaat
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Stripfanaat » 15 apr 2011, 20:47

Kan het album enkel door Nederlanders/in Nederland bestelt worden? Er staan bij de banken alleen Nederlandse banken? Eenvoudiger zou zijn om het album via een overschrijving te laten betalen, via een bepaald rekeningnummer?

satestokje1
Die-hard fan

Bericht door satestokje1 » 16 apr 2011, 15:43

Ik heb het album ook besteld maar nog niet binnen gekregen..
Volgende site zou het album medio april verstuurd worden.

Robert
Forum voor de Fans fan

Bericht door Robert » 16 apr 2011, 17:05

satestokje1 schreef:Ik heb het album ook besteld maar nog niet binnen gekregen..
Volgende site zou het album medio april verstuurd worden.

Ik heb het ook nog niet gekregen inderdaad. Maar we wachten geduldig af :)
Afbeelding

Robert
Forum voor de Fans fan

Bericht door Robert » 21 apr 2011, 15:29

Mathijs schreef:http://www.suskeenwiske.be/nl/mod_news/suske-en-wiske-op-bezoek-bij-hyves/
Suske en Wiske komen er achter dat er een nepprofiel van Schanulleke is aangemaakt op Hyves. Ze worden vervolgens uitgenodigd door Nine Ludwig, hoofdredacteur bij Hyves, die het duo in de strip rondleidt op het kantoor van Hyves. Tot slot vertelt ze hoe Suske en Wiske en andere Hyvers in contact kunnen komen met de community managers en geeft tips over veilig hyven.

Dit is een heel andere inhoud, of gaat dit niet over De sinistere site, dat staat er namelijk wel boven.

Ik heb De Sinistere Site vandaag binnen gekregen met de post. Het album bestaat, naast het verhaal, uit infopagina's over veilig internetten en een kort verhaal van twee pagina's over de nep hyvespagina van Schanulleke. Ik weet niet of dat in het originele album ook zo was...
Afbeelding

mrdammann
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door mrdammann » 21 apr 2011, 16:12

Robert schreef:
Mathijs schreef:http://www.suskeenwiske.be/nl/mod_news/suske-en-wiske-op-bezoek-bij-hyves/

Ik heb De Sinistere Site vandaag binnen gekregen met de post. Het album bestaat, naast het verhaal, uit infopagina's over veilig internetten en een kort verhaal van twee pagina's over de nep hyvespagina van Schanulleke. Ik weet niet of dat in het originele album ook zo was...

Infopagina's wel maar het kortverhaal over Schanulleke niet.

jerom39
Die-hard fan

Bericht door jerom39 » 26 mar 2017, 13:55

vraagje ; kan iemand mij vertellen hoeveel verschillende versies er bestaan van dit verhaal-
ikzelf heb nu al drie verschillende versie en op internet kijkende moeten er toch al meer dan 7 versies zijn.

alvast hartelijk dank voor uw medewerking

Plaats reactie